niedziela, 22 grudnia 2013

Spontaniczna wymianka karteczkowa

Kolejna sympatyczna wymianka karteczkowa
organizowana przez Ewe i Gosia  .
Ja wysyłałam do Eli
do mnie wysyłała Ewa .

Odemnie poleciała bransoletka deq oraz dwie ozdoby do zawieszenia na ścianie.
Karteczka i oczywiście coś dobrego.



A dostałam
Serwetki, przegenialną karteczką z sympatycznym skrzatem oraz śliczną gwiazdkę do powieszenia.



Oprócz tego chwalę się również wygraną u Kasi
W prezencie był bon na wybrane przeze mnie przydasie w wybranym również przeze mnie sklepie.
Moją decyzją był sklep Drewlandia
i o to co sobie wybrałam:

Zabieram się za to po nowym roku :) .

Dziękuje za wszystkie prezenty :).



5 komentarzy:

  1. Że Ty się z tym wszystkim wyrabiasz :) Podziwiam.
    A prezenty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te wymianki :) A w Drewlandii też się kiedyś zaopatrywałam :) I polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka:) gratuluje:) Wesołych świąt Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej ;)
    piękne są te ozdoby na ścianę ;) a że są jeszcze w białym kolorze..mmm uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń