środa, 11 grudnia 2013

Choineczki i pakowanie prezentów

Spodobały mi się bardzo sizalowe choinki.
Poszukałam, znalazłam w necie kilka opisów jak je zrobić.
Skorzystałam trochę z jednego trochę z drugiego
i tak o to powstały dwie choineczki pod kolor do pokoiku z aneksem kuchennym.
Jestem z nich zadowolona i w przyszłym roku planuję zrobić ich więcej.


Doniczki z przeźroczystych świeczników pomalowanych czerwonym lakierem, pasta strukturalna ala śnieg a nóżka choinek z laski cynamonu :).


Zaczęłam tez pakować prezenty, ostatnio podoba mi się bardzo prosty minimalizm.
Hm..zabrzmiało troszkę jak masło maślane ;p.

Zgłaszam to na wyzwanie do Pomorskie Craftuje


 I na koniec najlepszy z prezentów :D



U mnie dzień coś pochmurnie się zapowiada, taki do przespania.
Miłej środy :).




13 komentarzy:

  1. ale super choineczki:) a zapakowane prezenty śliczne w swojej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne choineczki :) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci wyszły te choineczki! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinki sa kapitalne;))Ta zgnilo-zielona piekna;))
    Ja tez uwielbiam minimalizm i takie pakowanie prezentow trafia do mnie jak najbardziej;)
    Usmialam sie z tego kota w worku;)Ty masz pomysly;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne choineczki bardzo wyjątkowe ;-) A kotek oj to są takie małe cudaki ;D Pamiętam jak mój Ś.P. Stefan wskoczył do pustej torby na prezenty i przesiedział tam pół dnia, aż ktoś go zaczął szukać i patrzy, że torba się rusza i ten niewinny koci wzrok ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześwietne te choinki:) Kojarzą mi się z Grinch'em :D Nie wiem w sumie dlaczego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinki świetne :) I prezent - kot w worku też :) Taki prezent chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalne!!!
    Prezentują się niezwykle świetnie :)

    Pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności robisz:) Bardzo mi sie podobają choinki:) Zostanę u Ciebie na dłużej:)
    Zapraszam do mnie:
    lubimyprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne choineczki:) też mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujemy za udział w wyzwaniu PC. Szary papier to mój ulubiony "materiał"jeśli chodzi o opakowania:) Pięknie wygląda przewiązany sznurkiem jak i satyną.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. bo w prostocie jest najwięcej uroku ... dziękuję za udział w wyzwaniu PC :)

    OdpowiedzUsuń