wtorek, 10 grudnia 2013

Adopcja skrzyneczek...

... czyli wymianka z Dusią
ja wysłałam skrzyneczkę ze skrzypkami, świeczniczki i filcowe bałwanki :)
oraz coś słodkiego i herbatkę
+ małą niespodziankę



otrzymałam dwie dużo piękne poduchy, które już mieszkają na kanapie :)


odemnie poleciały dwie skrzyneczki wybrane przez nią do adopcji 
również bałwanki
coś słodkiego i herbatki
+ drobna niespodzianka


Ja natomiast dostałam zamotek i chustę
zdjęcia podkradam z bloga autorki 
moje bez manekina nie chciały wyjść zbyt ładnie.



Dziękuje :).

6 komentarzy:

  1. To ja bardzo dziękuję za piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe wymianki:) proszę odezwij się do mnie na pocztę rywalki@wp.pl .Pakuję paczuszkę w kolejnej wymiance gdzie jesteśmy parą .Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. super wymianka:) gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne upominki poszły do mnie w adopcję i jestem nimi zachwycona, dziękuje bardzo , a bałwanki są przesłodkie, pozdrawiam Dusia [ ulga ,że poduchy zadomowiły się ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana wymianka :) Prezenty są na prawdę piękne. Zarówno te, które otrzymałaś jak i te, które sama zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń