czwartek, 7 listopada 2013

Wymianka dzika afryka

Niedawno brałam udział w wymiance u Majaleny "Dzika Afryka"
dotarła do mnie już moja wymiankowa paczka więc mogę pochwalić się w pełni wymianką

Oto co ja dostałam od Niezwykłaego Zakątka

- śliczne pudełko wypełnione skarbami
- herbatki,kawkę
- słodkości
- mnóstwo serwetek i drewniane przydasie do zdobienia
- piękne kolczyki, bransolete i zakładkę
- serduszko zawieszka




Odemnie poleciał taki o to zestaw:

- pudełeczko
- kawki,herbatki,czekolada
- komplet kolczyki i bransoletka z kamieni "tygrysie oko"
- materiałowa bransoletka
- naszyjnik z medalionem w którym ukryty został widok zachodu w afryce
- filcowe korale
- mini kolczyki gwiazdki w tygrysi wzorek
- serwetki i tasiemke



9 komentarzy:

  1. piekne rzeczy, zwłaszcza te kolorowe i z sieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się bardzo podoba , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenciki :)
    wisior z zachodem slońca piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka wymianka przecudna :D śliczny ten naszyjnik z medalionem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Upominki przecudne , taka wymianka robi wrażenie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wymianki bo temat na prawdę jest super...i prezenty też :) Ładny masz kolor wełny ten zielony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna wymianka i cudne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna wymianka, a ile cudownosci:)

    OdpowiedzUsuń