środa, 13 listopada 2013

Wymianka czarno biała

Od wczoraj można już chwalić się prezentami z wymianki czarno białej organizowanej przez aniaartstor.
Moją parą była Iwonka (tak się złożyło że już raz się wymieniałyśmy  :) na Wiosnę ).

Oto co ja przygotowałam :


-czekoladę, kawki, herbatki
- komplecik z koralikami 'pył księżycowy"
- bransoletkę


- Iwonka poprosiła o chustecznik , zrobiłam taki :


postarzany spękaniami.

Ja natomiast dostałam taką fantastyczną paczkę :



poprosiłam o przepiśnik i notes na lodówkę, a dostałam jeszcze dodatkowy notesik na zapiski


słodkości i mase przydasi - zwłaszcza serwetki cudne!
jedną już wykorzystałam ;)


Bardzo dziękuje :)


7 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł z tą czarno białą wymianką :) Bardzo ładne prezenty dostałaś i wysłałaś. Podoba mi się notesik na lodówkę i komplet "pył księżycowy".

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka bogata wymianka - masa ślicznych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne prezenty wysłałaś i fajne dostałaś :)
    Chustecznik jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka świetna wymianka! Szalenie mi się podoba ta bransoletka i chustecznik. Dostałaś też super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że wymianka sie udała :) Super prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń