niedziela, 17 listopada 2013

W pracowni Gwiazdki...

... praca wre :)
W tym roku dużo prezentów postanowiłam zrobić swoimi własnym łapkami.
Z jednych jestem bardziej z drugich mniej zadowolona
ale są robione na pewno w 100% od serca :).

Myśle, że mogę wam pokazać niektóre bo osoby, które mają być nimi obdarowane raczej tu nie trafią ;).

To pudełeczko już znacie, dodam tylko, że skoro na przyprawy to wypełniłam je woreczkami właśnie różnych pachnących przypraw.


a to lawendowy pojemniczek na długopisy etc. 


I Cezary w swojej Bazie Obserwacyjnej numer 1.






10 komentarzy:

  1. Takie prezenty są najpiękniejsze;)Prosty swietny ,,przyprawnik'' i pięknie ozdobiony organizer.Szkoda,że ja nie mogę dać pod choinkę moich prac, wątpię,żeby synkowie moi ucieszyli się z czegoś z papieru;)
    Kociak obserwuje ,ale do obserwatorów się nie zapisał;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie podoba mi się pudełko na przyprawy:-) super energetyczne i do gotowania zachęca:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawendowy pojemniczek na długopisy bardzo mi się podoba :) No i oczywiście Cezary poza konkurencją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że chcesz obdarować własnoręcznie wykonanymi prezencikami, to najbardziej cieszy :)
    Piękne prace, a kociak ma wszystko pod kontrolą ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam że takie prezenty najcenniejsze :D super pomysł z skrzyneczka na przyprawy- i to nie pusta ;) lawendowy pojemniczek też śliczny :D obdarowani z pewnością się ucieszą :D w tym roku u mnie fundusze małe wiec i ja się biorę do roboty -jak ten skrzat w fabryce Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko na długopisy wyszło świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się cieszyła z pudełka na przyprawy :)
    Cezary jaki skupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja lubię tego Twojego kociaka:) śliczna szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prezenty. I przede wszystkim od serca:) Takie są najcenniejsze:) Cezary jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń