piątek, 8 listopada 2013

Szkatułka na dobranoc

Dzień dobry. Umnie dzień z nutką jesieni lecz i słońca. Podobno nawet ma być ciepło ;) .
Szykuje zaraz poranną herbatkę i siadam do przeglądania co u was słychać.
A wieczorem biorę plecak i jadę sobie na weekend do taty na wieś! Pod samiutki las.
Tylko z Cezarym ciężko mi się rozstać - aż dwie noce bez niego i dwa dni!
Przyzwyczaiłam sie do tego rozrabiaki i chyba kompletnie w nim zakochałam.
No ale zostanie w dobrych rękach mamusinych, która również go uwielbia ;). 

Na początek pocieszajka jaka przyszła do mnie od Alicji


bardzo dziękuje :)

A to już tytułowa szkatułka.Jak zobaczyłam tą serwetkę odrazu wiedziałam że musi być na szkatułkę :)
Wyszła według mnie bardzo uroczo :).


W środku dałam drugi obrazek z serwetki.

Mam możliwość zrobienia jeszcze jednej takiej - ot jakby ktoś miał chrapkę na wymiankę na przykład ;)

Miłego dnia nam wszystkim! Oraz udanego długiego weekendu (jak dobrze było wsiąść urlop bo inaczej ja akurat nie cieszyłabym się tym stanem ;p )

13 komentarzy:

  1. Pocieszajka bardzo fajna :)
    Szkatułka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny motyw na szkatułce :) Ja niestety nie mogę cieszyć się długim weekendem...praca, praca, praca...kiedy ja w końcu w tego totka wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkatułka wyszła pięknie i bajecznie :D Oj tak ciężko się rozstać z ulubieńcami Ty tylko na 2 dni a ja az na 2 tygodnie sie rozstałam jakis czas temu :/ ale jak maja dobra opieke to i człowiekowi lzej na duszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. super serwetka...
    w dole są: miś i lokomotywa czerwona?
    uroczo wyszla faktycznie :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci tej wsi pod lasem.Baw się dobrze i wypocznij;)
    Smutno Ci było,że rozstajesz się z kociakiem,to dostałaś pocieszajkę,bardzo ładną pocieszajkę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to udanego weekendu, na szczęście jeszcze jutro trwa nadal :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutka ta szkatułka:) i pocieszajka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zakochałam się w tej szkatułce - myszki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzyneczka jest cudowna, ta serwetka jest przesłodka:) wiem, jak to jest zostawiać kochane futrzaki w domu na kilka dni:) ciągle się tylko mysli, czy wszystko z nimi ok:)

    OdpowiedzUsuń