sobota, 23 listopada 2013

Świeczniki na prezenty

Dla moich dobrych koleżanek przygotowałam  kompleciki świeczników.
Jedna jest miłośniczką koloru niebieskiego i śnieżynek
(namalowałam się tego troszkę ;p a nie potrafię malować :/);
druga wspomniała że chciała by urzadzić pokój w stylu indyjskim,
przeważają też u niej brązy i czerwień.

Niebieskie świeczniczki sa przyozdobione brokatm i naprawdę ślicznie śie błyszczą ale mój telefoniczny aparat nie potrafi tego złapać :(.



Eh na dworze jakoś tak szaro i ponuro. Jak nigdy nawet kakao sobie zrobiłam na poprawe nastroju, ale nic tylko bym się w kłębek zwinęła w łóżku i spała i spała.


13 komentarzy:

  1. Oba są bardzo ładne - każde w swoim stylu. Na pewno będą zadowolone :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne świeczniki :) Ze śnieżynkami jest niesamowity :)
    Pięknie wyszły Ci śnieżynki :)
    Pozdrawiam sobotnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Ja muszę wreszcie zacząć robić kartki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczniki wyjątkowe,w śniegowe gwiazdki bardzo ładny.
    Oj śnieg lubię ale oglądać jak prószy,siedząc wygodnie w fotelu.Przy tej szarudze za oknem to chyba bym wolała by zaczął właśnie padać,a co w domku ciepło,książek pod dostatkiem,a padający śnieżek dodaje uroku.
    Świeczniki w brązach (po prawej)wyglądają jak drzewa,bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne świeczniki. I jedna i drugie świetnie wykonane, ale ze względu na okres świąteczny pierwsze bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny będą wniebowzięte :D dobrze Cię rozumie , mam tak samo pogoda smętna i senna ma się tylko ochotę wtulić pod kołderkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dziś rzeczywiście tylko do spania :) Świeczniki super, szczególnie niebieski mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne świeczniki! Wcale nie widać, że nie umiesz malować, bo wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześwietne, w szczególności te ze śnieżynkami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł, że świczenikami na prezenty :) dziękuje za losowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie świetne! szczególnie te z płatkami śniegu przypadły mi do gustu. Genialny pomysł :)http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń