poniedziałek, 4 listopada 2013

Pyszna wygrana i dokładka

Ostatnio wygrałam Candy u Madzi jej autorską książkę z przepisami.
Dzisiaj z samego rana listonosz przyniósł mi przesyłkę :) prześlicznie zapakowana! co do książeczki bardzo mi się podoba format,zdjęcia wśrodku nastrajają cudownie na święta, przejżałam przepisy wydają się być takie że nawet takie antytalencie kucharskie jak ja będzie mogło spróbować może nawet z sukcesem :). Świetny pomysł z rozdziałem z ozdobami świątecznymi - jak je zrobić :) .
Do tego jeszcze urocza foremka z jeżyjiem.

Dziękuje.





A tu postanowiłam dołożyć wam conieco do Candy :)
korkowa świąteczna podkładka, która może też być wiszącą ozdobą (co kto wymyśli)
i serduszkowa bransoletka.


A to jeszcze Cezary świeżo po praniu :D


14 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej :D faktycznie foremka z jerzykiem przeurocza :D Z kad ja znam takie niezadowolone oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej, wspaniałe rzeczy otrzymałaś :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, fajne nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki wygranej:) a ja myślałam ze kota się nie pierze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, prezenty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej:)
    Cezary świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O losie ale rewelacyjna wygrana :) !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wygrana no a kot obłędny

    OdpowiedzUsuń
  9. Cezary powalił mnie na łopatki hehhe

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej! Jeżyk jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej,prezenciki super,nie ma to jak dobre sprawdzone przepisy.
    Biedny Cezary,tak zimno,a on taki mokry,czym sobie zasłużył?
    Pozdrawiam i głaski dla Cezarego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mrumru, dopiero dziś do Ciebie dotarłam! Cieszę się, że Ty się cieszysz z wygranej, powodzenia w pieczeniu!
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje:) Mój Kocurro po praniu ma identyczną minę:)

    OdpowiedzUsuń