czwartek, 21 listopada 2013

Bałwanki :)

Zamarzyły mi się jakieś sympatyczne zimowe ozdoby.
Zajrzałam więc na Handmade-kursy ,wzory ,tutoriale prowadzony przez Ilonke.
A tam takie śliczne śliczne bałwanki!
Musiałam sprobowac je zrobić. Wyszły jak wyszły ale odrazu całym bałwankowym stadem :).





Dla odpowiedniego nastroju :)


i gratis :P


Przypominam tez o moim Candy i zapraszam na nie
p.s. przypominam tylko, że  w sumie jedynym głównym warunkiem (jak to groźnie brzmi ;) )
jest poczęstowanie mnie cytatem :)

Wciąż również mam miejsca w zabawie
(dziewczyny w tym miesiącu zgłoszone pamiętam o was kochane, tworzę dla was już upominki tylko w natłoku wszystkiego może to jeszcze potrwać-w najgorszym wypadku otrzymacie paczuszki noworoczne ;) )



13 komentarzy:

  1. wow! ale słodziarskie bałwanki:) miałam zrobić w zeszłym roku ale mi czasu brakło:))) może się w tym zmobilizuje:)) Cezary słodziak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale superowe bałwanki :O hihi te litosne ślepko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie bałwanki :) Nieźle się napracowałaś :)
    Cezary po prostu urzekł mnie tym spojrzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to stado jest przecudne;))))))One są piękniejsze od oryginału;)))Masz pocieszkę z tego kociaka;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) Z takimi bałwankami i kotkiem zima nie straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne bałwanki - wyszły super :)
    Cezary - łobuziak jeden - masz wesoło ha ha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne bałwanki, sa przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, bałwanki są takie słodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniste te bałwanki :) Cudnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie:) Kociak jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń