niedziela, 13 października 2013

Wyzwanie październikowej gościnnej projektantki

Zapraszam was do wzięcia udziału w moim wyzwaniu :)
Jestem gościnną projektantką Szuflady.
A o to i wyzwanie oraz donośnik do zgłaszania prac :




Doprawiamy - przyprawiamy jesień !

Zapraszam Was do wykonania pracy związanej z przyprawami.

Stwórzmy coś do smaku :) .

Interpretacja tematu może być luźna ale w tedy proszę Was o umieszczenie w opisie informacji co ma wspólnego z przyprawami.
Kolor? Smak? Motyw? Wzór? Itp.
Pieprz, sól, papryka, curry, a może oliwa z oliwek? Wychodzą z kuchni!

Niech ta jesień będzie pyszna :) .

Ze zgłoszonych do 26.10. prac następnego dnia wybiorę kilka najciekawszych, najlepiej wpisujących się w temat, najsmaczniej przyprawionych i wylosuję osobę do której pofruną dwa niewielkie świeczniki z pachnącymi świeczuszkami :).


A to jeszcze moja interpretacja tematu - pudełeczko na przyprawy.


Powodzenia i miłej zabawy.

14 komentarzy:

  1. Fajna zabawa :)
    Świeczniki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję "gościnnej projektantki"....
    dziękuję za udział w moim candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) Śliczne są te świeczniki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) A Twoja interpretacja jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe wyzwanie ale ja odpadam za dużo mam na głowie i nie wyrabiam się praktycznie z wszystkim :) Bedę podpatrywać i jestem ciekawa innych prac i

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałaś o emailu.. ;)
    Zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam świeczki.Szkoda że tak późno tu dotarłam

    OdpowiedzUsuń
  8. pudełeczko piękne i pomysłowe,a wyzwanie ciekawe,daje wiele możliwości:)

    OdpowiedzUsuń