piątek, 4 października 2013

Wymianka Jesienna

Niedawno brałam udział w kolejnej wymiance ( bardzo je lubie), tym razem organizowanej przez dekupagekinii,
Moja para wymiankowa była Małgosia.


Jak tytuł głosi wymianka w klimacie jesiennym więc paczuszki postarałam się popakować z tym właśnie akcentem.



A oto co było w środku:

- komplecik deq : podkładka większa pod czajniczek/dzbanuszek/miseczke z ciasteczkami? i dwie podkładki pod kubeczki
(nie ma jak gorąca herbata w jesienne wieczory)

- jesienna zakładka do książki
(jak już mamy herbatkę można spokojnie pod kocykiem książkę poczytac ;) )

- słodkości do jedzonka i do picia
(wcześniej wspomniane herbatki również)

- przydasie serwetkowe

- jesienny list, świeczuszki, szpilki z listkami, kolczyki listki,pomadka , olejek do włosów i olejek do kominka zapachowego

- filcowe korale w jesiennych kolorkach razy dwa :)



Ja natomiast dostałam (zdjęcia kradnę z bloga Gosi bo moje nie oddają uroku) :

- niesamowity jesienny obrazek
- przepiękne pudełeczko(śliczne detale)
w środku którego znajdował sie niesamowity komplecik bransoletki i koczyków!
właśnie takich jeszcze nie miałam, takich obwiniętych drucikiem
i moje kolorki
- pomarańczowe korale
- cukiereczki
- świeczuke pachnącą
- przydasie: różnego rodzaju przywieszki
- sympatycznego jeżyka wyhaftowanego (którego Cezary ukradł, mam nadzieje, że Małgosia się nie pogniewa, ale co go powieszę to ten go kradnie i zabiera na swoje legowisko)




Dziękuje !

:)



5 komentarzy:

  1. bardzo się ciesze że prezenty się spodobały :-) ja tez jestem zachwycona twoimi podarkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka ;)
    A ja jeszcze raz dziękuje za MÓJ prezent od CIEBIE - kissssss

    OdpowiedzUsuń