czwartek, 10 października 2013

Cukierki w groszki :)

Miało być już dawno ale tak to jakoś czas przeleciał.
Okzaji?
Mnustwo.
Zaczynając od tego, że mam swój kącik nareszcie - a dokładnie dwa jeśli idzie o liczbę pokoi .
Mam swój własny adres,moge urządzać według siebie moje małe ciasne ale własne mieszkanko .
Mam też kota - rozrabiake.
Miesiąc temu była taka jedna data - podobno moje urodziny.
Wróciłam na studia magisterskie - a co, spróbowac zrobić nie zaszkodzi.
I choć nie ma jeszcze tej drugiej połowy - mam widocznie za duże wymagania ;)
to mimo to pare rzeczy przecież się udało.
Do tego w grudniu minie rok jak postanowiłam zaryzykować i założyć tego bloga, a była to jedna z tych dobrych decyzji, bo nie raz dzięki wam ciężki dzień miną lub zakończył się przyjemnie.
Za co wam dziękuje!


I z tych wszystkich okazji i bez okazyjnie również
mam dla was troche cukierków :)


Mikołajkowe ze względu na datę, a data taka by przed gwiazdką paczuszka dotarła.

- groszkowe pudełeczko (Empik) wypełnione 
słodkimi cukierkami
- kropkowe etui na szpileczki/ igiełki
- równie kropkowa malutka serduszkowa poduszeczka na szpilki/ igły
- jeżykowa zakałdka (Matras)
- śnieżna babeczka na fotografie lub ważne informacje (Home & You)


Jeśli drobiazgi przypadły wam do gustu to:
- banerek na blog
- komentarz z cytatem (jak to umnie już bywa) mówiącym o, kojarzącym sie z jesienią lub zimą
- wysyłka na adres polski
- dla osób blogujących
-moje stałe komentatorki dodatkowy losik (oprócz tych ktore widnieją w "statystyce" gaduł na lewym pasku, również te z was które poznałam nie dawno, a które również dzielnie mnie wspieracie swoim głosikiem)
- dodatkowy los za cytat, który szczególnie przypadnie mi do gustu, serducha czy tez moj kaprys poprostu wybierze TEN

:)

EDIT: dokładka :)
korkowa podkadka z świątecznym motywem i bransoletka z serduszkami

EDIT: a co tam, i to dla was :
- kwiatki do ozdoby
- olejek zapachowy 


EDIT: i jeszcze...






Pozdrawiam was serdecznie i cieplutko w to jesienne juz zaraz południe.


Cezary również was pozdrawia :) mrucząco leniwym mrumru ;)



44 komentarze:

  1. To ja się zapisuję na Twoje cukierasy :) Gratuluję urządzenia w mieszkanku...a miłość się znajdzie. Na każdego czeka ta jedyna osoba :)
    A skoro mowa o miłości to zimowo-jesienno-miłosny cytat:
    Miłość jest jak liść w lesie – czas ją zmienia, tak jak zima zmienia wygląd lasu. (Emily Brönte)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj z tą miłościa tak jest - nigdy nie wiadomo kiedy się znajdzie- życzę by jak najszybciej:)
    oczywiscie zapisuję sie po te cudne cukieraski:)
    "Liście, które jesienią spadają z drzew, chciałyby się wskazać jako przykład przemijania.Byłby to jednak zły przykład,ponieważ po kilku miesiącach drzewo wypuści nowe liście i nastanie wiosna,dokładnie taka jak była wcześniej".
    Peter Rosegger

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje swojego miejsca na ziemi,ja jeszcze na swoje czekam:)Też bym na mgr chciała pójść,może się uda kiedyś.A druga połowa się znajdzie i dobrze,że masz wymagania
    :)nie bierz byle czego:)a cytat"Dopiero smutek jesieni radość wiosny oceni".Jan Izydor Pozdrawiam i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Któregoś wczesnego ranka w Dolinie Muminków Włóczykij obudził się w swoim namiocie i poczuł, że nadeszła jesień i czas ruszać w drogę. Taki wymarsz zawsze jest nagły. W jednej chwili wszystko się zmienia, temu, kto odchodzi, zależy na każdej minucie, szybko wyciąga namiotowe śledzie i gasi żar, zanim ktokolwiek przyjdzie przeszkadzać i wypytywać, i zaczyna biec, w biegu zarzucając plecak..."
    to taki będzie mój cytat w ranach cukierków w groszki
    poza candy to gratuluje Ci ogromnie swojego własnego miejsca i trzymam kciuki za dalszą edukacje ;)
    p.s. uważam, że w pewnych sprawach dobrze być wybredna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie słodkie cukiereczki w kropeczki uśmiechają się z Twojego zdjęcia, że nie sposób przejść obok nich obojętnie :)
    A jesień to ... O szyby deszcz dzwoni, deszcz dzwoni jesienny i pluszcze jednaki, miarowy, niezmienny - słowami Leopolda Staffa. Może nie będzie taka smutna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo , no to gratuluje własnego kącika, niech Ci sie dobrze mieszka w nowym miejscu :D
    Po takie cukierasy!!! Pewnie ze się zgłaszam :D Jesli chodzi o cytaty, to jedyne co mi do głowy przychodzi to wiersze które dawno temu (już z 10 lat minęło ;) )sama napisałam pod wpływem jesiennej pogody "Jesień to smutna pora, zalana mokrym deszczem, lecz także i radosna, bo kolorowa jeszcze " i drugi "Me łzy jak krople deszczu, spływają z szklanych oczu, ciało przeszywa zimno, na skórze jedynie mam dreszcze, a serce za nocna mgła schowane, szuka promieni poranka." ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zbliżającej się pierwszej rocznicy bloga:) I całego mnóstwa innych wspaniałości, które Cię spotkały:) Własne ściany i kąty to jest dopiero okazja do świetowania:)
    Śliczne te kropeczki, ja mam słabość do kropek, więc nie mogę się powstrzymać i chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:)
    Jedyny cytat jaki przychodzi mi do głowy to:
    Tu cichosza tam cicho
    szaro brudno i zima
    nie ma Słowackiego
    i nie ma Tuwima.
    Grzegorz Turnau

    Ale mam jeszcze kilka przysłów :) może Ci się spodobają:) bo, wiesz, ja uwielbiam przysłowia:)

    Będą takie mrozy, że przymarznie cap do kozy.
    Choćby i najtęższa zima to tylko do wiosny trzyma.
    Styczeń mrozi, lipiec skwarem grozi.
    Bój się w styczniu wiosny, bo marzec zazdrosny.
    Gdy zima mocno rzeki lodem ścina, wiele ciężarnych ma w ten rok syna.
    Kiedy ptaki w zimę śpiewają, to w maju im dzioby pozamarzają.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :-)

    „Życie zaczyna się dopiero jesienią, kiedy robi się chłodniej.”

    http:Jeeverlly.blogspot.com
    Pozdrawiam Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się na Twoje rozdawnictwo ;) Moim zdaniem zima i jesień to takie pory roku z poczuciem melancholii w ręku, zadumy ale również w drugiej dłoni trzymają ogromną ilość wolnego czasu. Fajnie jest gdy możemy tę masę wolnych chwil spożytkować w ulubiony przez siebie sposób. Moim pomysłem na szare dni są robótki ręczne których jestem ogromną fanką, myślę, że Ty również ;) A więc teraz motto na jesienne dni: Każdy bezsens ma swój sens, bo bez sensu, nie ma sensu ;)
    Ale się rozpisałam ... ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce...
    uwielbiam takie kropeczkowo-słodkie rzeczy, a ta babeczka na fotografie skradła moje serce...
    Jeśli chodzi o cytat... ten mi się szczególnie spodobał ;) :
    "Zima jest piękna do pewnego stopnia... Celsjusza" Tadeusz Gicgier
    jestem strasznym zmarzluchem i najchętniej cały czas siedziałabym pod kocykiem z kubkiem herbaty w rękach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienią gdy za oknem deszcz stuka w parapet, a nostalgia wkrada do serca, aby się ogrzać sięgnij do kufra z marzeniami.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuję się do kolejki po Mikołajkowe cukierki.
    Bardzo lubię Kubusia Puchatka,teksty w tej książce są ponadczasowe.
    Co Kubuś Puchatek wymruczał o śniegu:
    Im bardziej pada śnieg,
    Bim-bom
    Im bardziej prószy śnieg,
    Bim-bom
    Tym bardziej sypie śnieg
    Bim-bom
    Jak biały puch z poduszki.
    Alan Alexander Milne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z miłą chęcią się do Ciebie na słodkości zpaisuję :) Raz miałam szczęście, to może znów mi sie poszczęści :D Banerek już wisi: http://evebellart.blogspot.com

    cytat z filmu "Miś":
    "Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima, to musi być zimno!"
    i jeszcze jeden, bo mi się spodobał:
    "Miłość jest jak liść w lesie – czas ją zmienia, tak jak zima zmienia wygląd lasu."
    Emily Brontë

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na swoje Candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja się zgłoszę po te wspaniałości
    "Jesień to świadomość tego co przyjdzie, i pamięć tego co przeszło..."

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też spróbuję swoich sił dla tych śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, szczególnie po babeczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam witam:-)
    Jakoś nie mogę się wybrać do Ciebie na dłuuugie przeglądanie. Przepraszam bardzo. Przepraszam:-) Ale już dojrzałam u Ciebie boskiego czarnego Cezarego. Nim dojrzałam go tu, wpadł mi w oko wyprany:-) Ależ ma tam minę:-) :-) Moja kocica, Masza, tak czarna jak i Cezary (choć teraz mieszka już u Wolffianki) także się dwa razy wyprała:-) Raz w wodzie z płynem do kąpieli, a raz z płynem do płukania ciuchów. Ze zmiękczaczem:-)
    No, ale do rzeczy. Przepraszam, że ja tak niemal od razu po słodycze staję. Wybaczysz???? :-) Są tak apetyczne i słodziaste, że oprzeć się trudno:-)
    Zimowy lub jesienny cytat? Oczywiście na jesień mój ulubiony Staff. A więc:
    "Jesień mnie cieniem zwiędłych drzew dotyka,
    Słońce rozpływa się gasnącym złotem.
    Pierścień dni moich z wolna się zamyka,
    Czas mnie otoczył zwartym żywopłotem."
    I choć może brzmieć tak pesymistycznie, o przemijaniu czasu... to dla mnie w tych zdaniach jest dużo spokoju i ciszy. Takiej jesiennej:-)
    I jeszcze Kabaret Starszych Panów, a więc w słowie Pan Przybora:
    "Z tej drogi, którą przeszło za wiosną swoją lato - nie patrzę już na przeszłość, przed siebie patrzę za to. Ze wzrokiem na zakręcie, za którym zima w szronach, wciąż czekam nieugięcie - że nim nadejdzie ona - Mężczyzna Jesienny, od innych odmienny, przybędzie z chryzantemami, z chryzantemami. Mężczyzna Jesienny, mężczyzna bezcenny i nie zamienny już na nic, już na nic..." I może takiego mężczyzny do Twojego M3 i do Cezarego Ci życzę:-) Tak urodzinowo! Tak urodzinowo - blogowo! Tak z każdej okazji:-)
    A zima... zima to także Kabaret Starszych Panów i "Na całej połaci - śnieg. W przeróżnej postaci - śnieg..." i tak dalej prószy piosnka pięknym słowem:-)
    Pozdrawiam ciepło, serdecznie i bardzo jesiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością się zgłaszam po mikołajkowe cukierasy, same cudowności przygotowałaś.
    Gratulacje "prawie" roczku, super, ze z nami jesteś :) Trzymam kciuki za studia, gratuluję własnego gniazdka i spóźnione ale szczere STO LAT!!!
    Cytat o taki :
    Żadna noc nie może być aż tak czarna, żeby nigdzie nie można było odszukać choć jednej gwiazdy. Pustynia też nie może być aż tak beznadziejna, żeby nie można było odkryć oazy. Pogódź się z życiem, takim jakie ono jest. Zawsze gdzieś czeka jakaś mała radość. Istnieją kwiaty, które kwitną nawet w zimie. (Phil Bosmans)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję własnych czterech kątów :) Ja na swoje jeszcze pracuję. Życzę powodzenia na studiach
    Ustawiam się w kolejce po cukierki. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczności, ale cukieraski mniam. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - http://dotkaa.blogspot.com/

    Cytat:
    "Nawet jeśli niebo zmęczyło się błękitem, nigdy nie gaś nigdy światła nadziei"

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Cytat :
    Co ma prze­minąć, to prze­minie, jak liść je­sien­ny, co z drze­wa mu­si spaść. Szczęście, miłość, ból, cier­pienie. Wszys­tko w życiu ma swój czas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień wszystko odmienia,
    niesie smutek i łzy.
    Lecz zawdzięczam jesieni,
    że kiedyś kwitły bzy. - Jan Adam Laskowski

    A po cukiereczki - ustawiam się, oczywiście:-)
    Pozdrowienia
    Kaśka
    http://mojzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też się zgłaszam :)
    Krótki cytacik: "Jeden bałwan zimy nie czyni." :P
    Władysław Grzeszczyk

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się zgłaszam :)

    "Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima, to musi być zimno!" - z filmu "Miś" :)

    Pozdrawiam ciepło i przy okazji zapraszam do udziału w moim candy na hand-megi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. "...wiatr skręca z liści warkocze..."czyż to nie piękny opis jesieni. Ustawiam się w groszkowej kolejce i pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  26. groszki więc muszę stanąć w kolejce a co do cytatu to "zima,zima,zima,pada,pada śnieg...":-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę udział :)
    zapraszam i do mnie na mikołaja
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie wezmę udział w zabawie! co do cytatu to nic mi na raz nie przychodzi do głowie jedynie takie " listopad liść opadł" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biorę udział :) Co do cytatu to zupełnie nic nie przychodzi mi do łowy ale może ,,nadeszła jaśnień spod parasola cicho witając nas'' coś takiego kiedyś słyszałam.
    Banerek dodany przy okazji zapraszam do siebie na aniołkowe candy
    http://oliwiaart.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejce:)
    banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    a zamiast cytatu jeden z moich ulubionych wierszy

    ***
    Jest w Polsce sześć pór roku
    chyba więcej nie ma
    przedwiośnie
    wiosna
    lato
    dwie jesienie
    jedna ze złotem ucieka
    w drugiej kalosz przecieka
    i zima

    ks. Jan Twardowski

    Bardzo lubię ten fragment o jesieni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :)
    Gratuluję własnego mieszkanka i rocznicy bloga :)
    A na resztę jeszcze przyjdzie czas :)
    I jeszcze cytat dla Ciebie :)
    "Praw­dzi­wie sil­ne drze­wo na­wet je­sienią wy­puści no­we liście" :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam i ogromnie sie ciesze ze wlasne 4 katy masz i ze wszysto idzie do przodu:)Oby blog jak najdluzej funkcjonowal bo cudny jest.A na candy z przyjemnoscia sie zapisze.
    oto moje cytaty:)
    "Swiat jest tylko lustrzanym odbiciem nas samych"
    "Promieniuj na swiat a swiat bedzie promieniowal na ciebie"
    "dwa najwazniejsze dni w zyciu pierwszy to ten kiedy sie urodzil a drugi to ten w ktorym zrozumial po co:)"
    szafa dla kobiety jest jak lekarstwo-a na zdrowiu nie ma co oszczedzac:)"
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Groszki to mój ulubiony motyw więc pozwolę sobie stanąć w kolejce

    a z cytatów to pierwszy jaki mi się nasuwa to " hu hu ha hu hu ha nasza zima zła "

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią się zgłaszam. :)
    Przypomniał mi się taki cytat kiedyś poznany: "Dlaczego wydaje nam się, ze zima trwa dużo dłużej niż wszystkie inne pory roku?" ;)
    Banerek jest na moim blogu: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniamuśne cukierasy, chętnie się ustawiam!
    Graaaatuluję własnego kąta! I życzę udanego pomiszkunku ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się również :)

    Banerek na blogu: http://theloth.blogspot.com/

    Cytat: "Nagle, pewnego dnia, zmieniło się wszystko. Zeschnięte trawy i zioła zrobiły się zupełnie białe. Każda baldaszkowa roślina była tak piękna, że spojrzenia od niej nie można było oderwać, z samych gwiazd złożona. Na polnych źródełkach, cieniutkim lodem przykrytych, leżały kocie łapki. Z brzóz zwisały leciusieńkie długie girlandy, a wierzby stanęły w szronie jak olbrzymie kryształowe bukiety. Łodygi róż okryły się niezliczonymi jakby szklanymi kolcami.
    Zdawało się, że wszystkie drzewa i trawy zakwitły najczystszym białym kwieciem, osypanym brylantami."

    Baśnie spod Gorców

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje z okazji własnego kąta, powrotu na studia, kota i blogowej rocznicy !!! Powodzenia !!!
    Z przyjemnością pomarzę o Twoim prezencie.
    Lucy Maud Montgomery - "Ania z Zielonego Wzgórza":
    "Wiem z doświadczenia, że prawie zawsze można się z czegoś cieszyć, jeśli się tego mocno pragnie. tylko należy pragnąć naprawdę mocno."

    "Życie jest krótką chwilą złożoną z kilku przyjemnych chwil, tysięcy żalów i milionów smutków... naprawdę?! A może, milionów radosnych chwil, których nie dostrzegamy, tysięcy żalów które rozpamiętujemy i kilku smutków które wyolbrzymiamy?"

    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    Na koniec jeszcze najważniejszy cytat ks. J. Twardowskiego:

    Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
    zostaną po nich buty i telefon głuchy

    OdpowiedzUsuń
  38. I Ja się zgłaszam :)

    Zimą przylatują z północy
    jemiołuszki, gile, czeczotki
    podrzucone sierotki
    do Polski ciepłej ciotki.

    Jan Twardowski, Zimą

    i jeszcze jeden z mojego ulubionego filmu

    Ja rozumiem, że wam jest zimno, ale jak jest zima, to musi być zimno!

    " Miś "

    Pozdrawiam Ciebie i Cezarego :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    "Pew­ne­go wie­czo­ru przyszła zi­ma,swą niewinną bielą ok­ryła świat.Pod kołderką ze śnieżne­go puchu,przy­roda za­padła w sen.Mróz jed­nym od­dechem,wodę w lód za­mienił.Na­reszcie niebo,ma swo­je lustro.
    I tyl­ko ludzie chodzą wciąż nieza­dowo­leni .Ma­rudzą,że zim­no,mroz­no i zawieje.
    A w le­cie było im za gorąco".

    Dla mnie osobiście zima jest ulubioną porą roku :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Gdy październik ciepło trzyma, zwykle bywa mroźna zima. ;)

    banerek; isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. „I że śnieg wygląda z początku tak świeżo i czystko, ale kiedy ludzie go rozdepczą, staje się najbrudniejszy na świecie, całkiem szary, w żółtawe plamy, i tak jest zawsze – śnieg nigdy nie może pozostać biały, a jednak co roku ma się nadzieję, że uda się jakimś sposobem sprawić, żeby był do końca piękny.”
    - Jacqueline Wilson (z książki Podwójna rola)

    zgłaszam się
    banerek na blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. ech, zagapiłam się i nie zdążyłam się zapisać :(

    Ale:
    trzymam kciuki za powodzenie na studiach, za znalezienie drugiej połówki, obchodzenie kolejnych grudniowych rocznic blogowych i tych własnych również :) za urządzanie swoich własnych kątów według własnego widzi-mi-się :) i kropkowane szczęście :)
    Miłka

    OdpowiedzUsuń