piątek, 11 października 2013

Ciekawe święto i deseczka

Wiecie jakie dzisiaj święto?
Przynajmniej mój kalendarz tak twierdzi :)

DZIEŃ WYCHODZENIA Z SZAFY!

Życze wam także pomyślnego wychodzenia z waszych szaf
dosłownie i symbolicznie
fizycznie i metaforycznie


A jak Wy rozumiecie i świętujecie to święto ?
Ja wieczorkiem wyjde chyba "do ludzi" to będzie moje wyjście z "szafy" mojego domku i izolacji .

Cezary natomiast zazwyczaj dosłownie z szafy wychodzi.

I żeby tak pusto nie było to już w zimowym klimacie
deseczka ozdobna deq
pochalapana
z postarzonym brzegami
do zawieszenia do postawienia 
do oglądania.

Bo w końcu jesień w drodze do zimy.



13 komentarzy:

  1. Ależ urocza deseczka :0
    Moim zdaniem dziś właściwie zinterpretujesz to święto - bo ja tak dokładnie to rozumiem - wyjść z szafy to wyjść do ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta deseczka ojjj, chyba też zrobię coś z decoupage ;) i też dziś wyjdę do ludzi i będę tworzyć ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna deseczka! Zima u Ciebie zagościła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ostatnio tak dobrze jest w tej szafie,że chętnie sobie w niej jeszcze posiedzę;)Niech inni świętują;)
    Świetna,klimatyczna deseczka;)
    Pozdrawiam i życzę udanego wypadu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Że jest takie święto... :) A deseczce się nie dziwię, bo już się nauczyłam, żeby wcześniej zaczynać przygotowania do świąt :) Cudny motyw!
    Udanego weekendu!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje że Twoje wyjście do ze szafy udane ;) No patrz a mój kot to raczej woli do szafy wchodzić i ciężko go potem z szafy wyciągnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne deseczki! Bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :) Nawet nie wiedziałam, że takowe święto jest :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna deseczka, piękny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. właściwie nie lubię zimy,bo brry i mróz,ale motywy świąteczne uwielbiam,deseczki piękne.

    OdpowiedzUsuń