czwartek, 24 października 2013

Chwale się chwalę + słoiczek na herbatę

U Kwiatkosi jakiś czas temu wygrałam Candy a paczka któa do mnie przyszła nie tylko była ogromna ale i pełna wspaniałości!!!

Taca jest piękna, dwustronna i duża
wraz ze wspaniałymi kocimi podkładkami mieszka już na moim stoliczku
do tego slodkości i pyszności
oraz mnustwo świetnych przydasi

Dziękuje :)



niedługo po tem otrzymałam piękny album
wspaniałomyślna ta osóbka postanowiła w swoim Candy nagrodzić dodatkowe osoby prócz pierwszego wylosowanego szczęśliwca
i tak w moje łapki wpadło to cudeńko na piękne chwile :)

 Dziękuje!
(zdjęcia podkradłąm z jej bloga obawiając się że mój komórkowy aparat nie odda w pełni uroku)





I na koniec mój prościutki słoiczek, który ot sama dla siebie na herbatkę przy odziałam tak:



Spokojnego dnia - dla niektórych z Was już przedmetek weekendu :) .

8 komentarzy:

  1. ale z Ciebie szczęsciara :) candy z kotem super pasowało do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję wygranej !!! same cudowności ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. No jakie nagrody świetne tylko pogratulować :D ;) ale kubraczek mu zrobiłaś piękny :D... mojemu słoiczkowi na kawę tez by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty genialne :-) a sloiczek pomysłowy. Moze i ją skorzystam i taki zrobię :-)
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prezenty dostałaś,motywy z kotem są cudne,zazdroszczę okrutnie.
    Słoiczek na herbatkę bardzo pomysłowy.
    Album w ciepłej tonacji,kiedy za oknem jesienna pogoda,miło wspominać wiosenne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że komplecik Ci się podoba :) gratuluję raz jeszcze wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale szczęściara z Ciebie:) Takie wspaniałości:) Kocie podkładeczki są super :) takie pomysłowe i wesolutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty dostałaś, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń