niedziela, 27 października 2013

breloczki ważki i brnasoletki



Trochę zaległości  jeszcze - jakoś tak ciężko było z czasem żeby porobić zdjęcia...
Dostałam jakis czas temu zamówienia na ważkowe breloczki, jak się okazało i tak zrobiłam ich za mało :) więc jeszcze za jakiś czas pewnie się jakieś pokażą :)
W kilku wariantach - z niebieskimi koralikami, z buteleczką pełną serduszek, z zawieszkami


jeszcze taki inny brelok


i kilka bransoletek:
podwujna serduszkowa


trzy malutkie (fajnie prezentują sie razem)


Alicja w Krainie Czarów



 I jaskółki również na zamówienie


12 komentarzy:

  1. ta różowa sznurkowana wygląda super :)
    jeśli chodzi o zamotki to robiłam je na palcach ;p a korale filcowe robiłam na mokro, dzięki za radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne rzeczy zrobiłaś. Bransoletka - cudo. Ta złota z zawieszkami. Inne też piękne. Np kolczyki - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper wszystko:) ważki skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te breloczki i bransoletki fajne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Breloki ważki są po prostu cudne :) Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaskółki naj,proste i eleganckie.
    Motywy z ważkami bardzo lubię,a breloczki to świetny pomysł,piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo ile nowości :D breloczki super bardzo podoba mi sie ten z listem :D no i bransoletki, dla każdego coś miłego :D delikatne trio moje faworyty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne breloczki:) Śliczne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne breloczki, a ważki są the best:)

    OdpowiedzUsuń