środa, 4 września 2013

Wymianka owadzia


Kolejna wymianka, tym razem organizowana przez Darie.
Ja wciąż jeszcze czekam na swoją paczuszke ale zostałam poinformowana przez moja pare, że nastpąpi małe opuźnienie więc choć ciekawośc troszkę mnie podgryza czekam cierpliwie :).

EDIT 5.09. :
Paczuszka dotarłą do mnie i warto było poczekać  ;) moją parą była Anetka szyjąca prawdziwe cuda. 

Co ja przygotowała:
- chustecznik deq w ważki (moja para była zainteresowana czymś z deq a chustecznika nie posiada jeszcze)
-świeczuszkę w kształcie motylka
- biżuterie z bryloczkiem w motylkowym woreczku
- coś dobrego do picia (qw białym woreczku herbatka) i conieco slodkości
- karteczka z mojego miasta
- oraz kosmetyczny drobiazg ukryty w gwiazdce na bransoletce





A tu jeszcze chustecznik z róznych stron :)


I teraz  o przysłała mi Anetka:


- przepiękna, fantastyczna torebeczka!!!

dziękuje :)


- słodycze, herbatki, karteczka
- śliczna poszewka



9 komentarzy:

  1. Śliczności przygotowałaś! Motyw na chusteczniku jest piękny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chustecznik cudeńko,delikatny motyw z ważkami przypomina słoneczne lato nad jeziorem.Zestaw jak się patrzy przygotowałaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ważkowy motyw na tym chuteczniku,ale mnie zachwyciła motylkowa świeczka;)Śliczna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chustecznik piękny. Kocham ważki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty przygotowałaś. Chustecznik ma cudny motyw a świeczka jest bardzo urocza :) Podoba mi się też brelok z ważką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta swieczuszka- motykek wyglada niczym ciasteczko, bardzo apetycznie :) chustecznik piekny !! i cala reszta bizuterii :)

    OdpowiedzUsuń