niedziela, 1 września 2013

Wymianka lawendowa

Pora na relacje z Wymianki lawendowej organizowanej przez Anie :).

Moją parą była Iwona i według jej wskazówek powstała taka o to skrzyneczka.
I tu wam się pochwalę, że coraz lepiej czuję się w technice deq :) bardzo mnie to cieszy choć jeszcze wiele nauki przed mną ;).
Oprócz lawendowej skrzyneczki poleciały lawendowe kolorystycznie bransoletki i kolczyki- taki rodzynek kolorystyczny :).
Oraz coś przydatnego i coś smacznego (biały woreczek skrywa herbatki).



Ja natomiast poprosiłam o coś szytego i przydatnego (z myślą o moim mieszkanku nowym)
i dostałam torbe na zakupy (już przeszła pierwsze próby), pokrowiec na woreczki/siateczki (już nimi wypełniony i czeka na powieszenie-fantastyczna sprawa!) oraz woreczek na spinacze.
Serwetki i herbatki.



Bardzo dziękuje za wymiankę :).
Z mojej strony pełne zadowolenie :)

12 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, bardzo ładne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie sie dogadałyście :) piękna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów fajna wymianka;)Wszystko bardzo ładne i przydatne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, jakie praktyczne i świetne prezenty! Gratuluję udanej wymianki.

    OdpowiedzUsuń
  5. lawendowy kuferek wygląda rozkosznie ! uwielbiam lawendę i wszelkie desenie lawendowe :) co roku ją suszę, potem wpycham w woreczki i kładę między ubrania - szafa i ubrania pachną fantastycznie :)
    torba na zakupy świetna, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty! Lawendowa skrzyneczka jest świetna...no i te woreczki takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wymianka, a Twoja skrzyneczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wymianka była bardzo udana. Śliczną skrzyneczkę zrobiłaś:) Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie prezent wymiankowy idealny! Dziękuję :)
    Widzę, że mój się nieco pogiął - a prasowałam przed wysłaniem no ale do koperty wpakować jakoś trzeba było :) Ja właśnie zabieram się za pisanie posta.
    Pozdrawiam i dziękuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. tak tak dostałam paczuszkę;) dziękuję za śliczne prezenty:) w sb będę nadrabiać zaległości więc wstawię fotki:)
    Jeszcze raz dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko co lawendowe, cudowna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń