czwartek, 5 września 2013

Podane do mnie i podane przezemnie "Podaj Dalej" :)

Nie dawno pokazywałam wam tajemnicze paczuszki, które poleciały do Kingi
w ramach zabawy Podaj Dalej



A o to co było w środku:

- filcowy jesienny komplecik
- serwetki
- kosmetyczny drobiazg z Oriflame w ciekawej formie pierścionka z gwiazdką (błyszczyki ukryte w środku)
- pachnąca świeczuszka
- co nie co dobrego


Ja z kolei dostałam od Marty takie o to przyjemności, za które bardzo dziękuje :) zwłaszcza zakochałam się w tych ślicznych szydełkowych podkładkach (ostatnio mam małego hopla na punkcie podkładek :) ).


Kolejna paczuszka odemnie dla Balerinki jest w trakcie kompletowania :) już niedługo możesz oczekiwać listonosza ;)
miejsca jednak sa nadal, mam nadzieję, że może ktos jeszcze się skusi :) pamiętajmy, że czas na realizacje jest długi, więc nawet jeśli teraz od razu po otrzymaniu ktoś nie będzie miał czasu nie ma stresu :) w rok sie przecierz uwiniecie :)
ja mam problem nie z czasem aktualnie a brakiem chętnych ..hm... ale wciąż jestem dobrej myśli :).



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny jesienny komplecik ofiarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko komplecik, ale cala reszta przydatnych rzeczy oraz slodkosci, na widok ktorych oblizuje sie :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam że masz bzika na punkcie podkładek ;))
    Prezenty super ;))) gratulacje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. mru mru ale to znaczy że nikt nie chce kontynuować?? ja mogę dalej podać :) zresztą po raz kolejny - lubię tę akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienny komplet wygląda pięknie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tofelek, no, no... Niam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem twoją para w wymiance jesiennej margeritka6@o2.pl

    OdpowiedzUsuń