piątek, 27 września 2013

Licznik 20 000

Niesamowite jak to szybko leci. Już ponad 150 postów, już ponad 10000 wyświetleń, prawie 100 obserwatorów, stali zaglądacze dzięki którym poprostu chce się coś działać. I już nie długo rok jak postanowiłam zaryzykować i założyć bloga. I pokazać wam te moje wciąż jeszcze tak koślawe rękoczyny ;) .

Malutkie Candy już się powoli kształtuje w mojej główce, a póki co na jesienne wieczorki może mała łapanka?
Mam o to taki prościutki filcowy komplecik korali idealnie kolorystycznie wpasowujący się w porę roku.
I ten komplecik chce dac osobi, która złapie magiczną liczbę

20 000

i prześle zżut ekranu na mojego meila
liczy się pierwszy meil jaki domnie dotrze

NIE trzeba być obserwatorem
NIE trzeba wstawiać banerka
trzeba tylko chcieć złapać :)

wysyłka na terenie polski, jesteś z zagranicy ale masz kogoś z polskim adresem też możesz wziąść udział
zabawa dla osób blogujących



A to jeszcze Cezary w akcji :)




12 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji zbliżającej się rocznicy! I życzę kolejnych lat kreatywnego blogowania :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-)
    Rozrywkowego masz tego Cezarego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :) Piękny prezent za załapanie licznika przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy:) piękny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z okazji zbliżającego się roczku :) Wspaniałego masz pomocnika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy:) komplecik cudowny:) dziękuję za udział w moim Candy i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny komplecik, z przyjemnością przygarnę :) Już notuję i chętnie zapoluję :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. a dlaczego ja dopiero teraz to zauważyłam ... będę polować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent. Warto zapolować. Spróbuję.

    OdpowiedzUsuń