środa, 11 września 2013

Bukiecik i podziękowania

Postanowiłam sprobować zrobić bukiecik z Rafaello, nie wyszedł idealnie ale jak na mój pierwszy prezentuje się dobrze :)
Dla kuzynki na cywilny.



Dostałam tez przemiłą niespodziankę od Majaleny
karteczke urodzinową z prześlicznym naszyjnikiem! Zdjęcie nie oddaje uroku tego filigranowego cudeńka, zakochałam sie w nim od pierwszego wejrzenia :)

Dziękuje !!!


Dotarła też do mnie nie dawno wygrana Candy u Jutki


masa fantastycznych przydasi :) .



7 komentarzy:

  1. Bukiet wyszedł Ci uroczo ;) niespodzianki też fajne. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. no super bukiet:)bardzo mi się podoba:) i super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bukiecik jest śliczny, nie widac że pierwszy! i spóźnione życzenia urodzinowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bukiet jest super :) Sama bym się z takiego cieszyła bardziej niż z kwiatów :) Widzę, że zmieniłaś nazwę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za co się nie weźmiesz to świetnie Ci wychodzi;)mnie się bardzo podoba,a tym bardziej ,że uwielbiam Rafaello;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik piękny , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny bukiet, a Rafaello mogłabym jeść garściami:)

    OdpowiedzUsuń