poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Wymienie i zabawa u Asi

Upały i duchota nic nam nie popuszczają. Ja już tęsknie za jesienią - to moja najukochńsza pora roku. Pierwsze liście już opadają więc coraz niecierpliwiej na nią czekam.

Ale już przechodzę do konkretów :) . Po pierwsze chciałam zapytać czy któraś nie ma po chęci wymienić się serwetkami. Oprócz mnóstwa sztuk pojedynczych mam trochę takich w liczbie mnogiej ze względu zakupienia ich po całej paczce. Jest ich 11 , mogę zrobić dwa takie zestawy:








Chętną osobę proszę o kontakt na meila :).


Teraz po drugie - zabawa/wyzwanie u Asi 


Zgłaszam moje podkładki deq bo chyba najwięcej lubię bawić się w tej specjalności :). Podkładeczki już kiedyś takie zrobiłam ale obdarowana osoba poprosiła o jeszcze 4 do kompletu.
Także kawa na ławę o to one :)






I tak na koniec coś do posłuchania






12 komentarzy:

  1. Śliczne podkładki :) Lubię kawowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne podkładki, pieknie wygladają z takim motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne serwetki - mnie się podoba biało-czarna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne podkładaeczki :D ja w prawdzie sie nie wymienie, serwetek tez czesto nie kupuje, ale jak bede miała jakies fajne to napewno Ci choc jedna zostawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, wyglądają pięknie! Dziękuję za udział w wyzwaniu i powodzenia!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkładki cudne,takie inne niż do tej pory widziałam,niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne podkładki a ta piosenka tak mi wpadła w ucho że słucham i słucham ;) pozdrawiam i zapraszam do nas na candy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się podkładki ;) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale są śliczne...o ile za kawą nie przepadam, to takich bym używała ;)
    robiłaś może takie dla fanów herbatki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkładeczki są prześliczne!:)

    OdpowiedzUsuń