wtorek, 13 sierpnia 2013

Prywatna wymianka :)

Bardzo mile zaskoczyła mnie Joanna pisząc czy nie chciałabym się wymienić :) . Jasne, że bym chciała! :) Zostałam poproszona o taki zestawik, do którego oczywiście dołączyłam coś słodkiego i herbatkę


 


Ja natomiast poprosiłam o szydełkowe podkładki (ponieważ ta technika to dla mnie czarna magia) oraz bransoletkę, która już dawno mi się spodobała. Dostałam jeszcze broszkę kwiatuszka oraz słodkości, którymi koniecznie musiał zając się Cezary - ledwo uratowałam lizaka.

Dziękuje!




Przypominam też, że nadal są miejsca w zabawie Podaj Dalej u mnie, zapraszam chętnych zaryzykować dostać coś odemnie :) .


4 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję za wymiankę ;) biżuterię już miałam ubraną jest bardzo fajnym dodatkiem ;) ojej zapomniałam, że masz małego kotka coś dla Cezarka bym dołączyła ;) a tak dobry i lizak ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka obie dostałyście fantastyczne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń