czwartek, 29 sierpnia 2013

Podaj Dalej i Wygrana

Niedawno dotarła do mnie paczuszka od Basi, szczególnie zachwyciła mnie zakładka :)
dziękuje


Zapraszam do zapisu co pozwoli mi kontynuować zabawę :)
póki co jedna osoba jest zgłoszona do zabawy ( a miejsc wiele,więc zapraszam! miło by mi było gdybym mogła się ze swojej strony tak wywiązać z zabawy jak i coś dla was stworzyć i może osłodzić jakimś cukierkiem zbliżające się jesienne wieczorki).
Jutro natomiast leci paczuszka do Kingi, która to właśnie zaryzykowała dostać coś odemnie i "podać dalej".
Tak wyglądają spakowane rzeczy, co się tam kryje pokaże jak już paczuszka dotrze :).


Dotarła do mnie również wygrana u Małgosi , przepiękna biżuteria, zachęcam do podziwiania innych jej dzieł na blogu.

Dziękuje !
:)


Uff, w niedziele osiadam już na swoim. Nareszcie bede mogła zabrać się do robótek - bo głowa pęka od pomysłów :). Jeszcze co prawda dużo rozpakowywania ale to już co innego jak się jest na miejscu :).
Myślę też, że pod koniec miesiąca uda mi się już zorganizować dla was Candy.

Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. A ja z chęcią przygarnę coś od Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta żółto czarna biżuteria jest rewelacyjna, niezły komplecik :) jak na razie nie podołam w zabawie .... więc udanej dalszej zabawy wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no ile prezentów :) Biżuteria cudowna :) Bardzo jestem ciekawa co jest w paczuszce?
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty udane;)Sama bym się pobawiła w coś takiego,ale mieszkanie zagranicą raczej to wyklucza.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty :) No i ciekawa jestem zawartości paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mrumru cieszę się że jesteś zadowolona,niech się dobrze wszystko nosi:)
    Prezenty chyba trafione.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz szczęśckie do zabaw i losowań :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka
    kochana zapisałaś się u mnie na "podaj dalej" czekam na adresik do jutra wieczorka chciałam wysłać w pon przesyłkę

    p.s. jeśli nie dostanę adresu to ogłoszę jeszcze raz u mnie zabawę (nie wiem czy przypadkiem już mi adresu nie wysyłałaś jednak nie mogę załapać który to:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zawiesiłam oko na żółto czarnej biżuterii i na małym koteczku-zawieszce :) też bym się ucieszyła z takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń