środa, 14 sierpnia 2013

Kolejne Podaj Dalej

Wczoraj (tak to chyba było wczoraj, ostatnio moja czasoprzestrzeń jest dość niewyraźna) otrzymałam paczuszkę od Agi - śliczną deseczkę z kawą,zawiśnie niebawem na ścianie w moim nowym mieszkanku, bardzo ładne spinacze oraz herbatki i serwetki. Dziękuje :) .




Zapraszam chętne osoby, miejsc uzbierało się sporo. W zeszłym miesiącu prezenciki odemnie poleciały do Etoile oraz Ani
ponieważ chwilowo mam fazę na filcowe kuleczki (deq aktualnie pod zamówienie albo na wymianki i tam tez na życzenie) oprócz czegoś słodkiego i herbatek wysłałam biżutki. Musicie wybaczyć zdjęcia z blogów dziewczyn (u Ani w tle widać jej fantastyczne,wyszywane kotecki) bo nie mam głowy ostatnio przy tym remoncie i przeprowadzce. Padam co wieczór na pyszczek .



Chętnych nieznających zasad zapraszam TU. Jeśli się znajdzie chętny to paczuszki niech spodziewa się we wrześniu :) .

Przypominam też, że chętnie wymienię się serwetkami


Dobranoc!



6 komentarzy:

  1. piękne prezenciki, a te spinacze są boskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Deseczki już podziwiałam u Agi, postarała się:)
    Pięknie tu u Ciebie, zagoszczę na dłuzej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty :) I te spinacze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymianka, prezenty śliczne:)

    OdpowiedzUsuń