wtorek, 2 lipca 2013

Zaproszenie do czytania

                         Dziewczyny ! Biorę udział w niesamowitym wyzwaniu u Magdaleny :) . Polegało ono na napisaniu opowiadania (ze szczegółami możecie zapoznać się u niej na blogu). Teraz gdy już wszystkie chętne opowiadania zostały zgłoszone trwa ankieta na wybór kilku  najlepszych i chciałam zaprosić was tak do czytania jak i oddania swojego głosu :). Gdzieś tam ukryło się również moje skromniutkie pisadełko jednak nie o to chodzi by sztucznie zbierać i prosić was o głosy, a zachęcić do poznania wielu ciekawych historii. Także jakbyście miały czas i  ochotę przy wieczornej herbatce to zapraszam do lektury :).




3 komentarze:

  1. Chętnie przeczytam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, przeczytałam, z przyjemnością oddałam na Ciebie głos;) To co napisałaś jest piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam czytanie opowiadań,są naprawdę wciągające:)

    OdpowiedzUsuń