wtorek, 9 lipca 2013

Podaj Dalej i wygrane Candy

Dotarła do mnie paczuszka Podaj Dalej od Cohenny (zdjęcie zaczerpnięte z jej bloga)


Jeśli jest ktoś chętny, bo według zasad kontynuuje zabawe, to zapraszam tu (więcej szczegółów dla tych co nie znają :) ).

Wygrałam ostatnio dwa Candy. Jedno do mnie dotarło już :).Joannie spodobały się moje życzenia i dostałam pocieszajke - wspaniałą książeczkę jak robić kartki :) tego jeszcze nie próbowałam a materiałów mam trochę więc trzeba będzie spróbować nowego :).



I na koniec zdjęcie pod tytułem "kot wejdzie wszędzie" :)




8 komentarzy:

  1. To prawda kot wejdzie wszedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahayno i ten szydełkowy jest uroczy..... a pocieszajka rewelacyjna. Zawsze można się czegoś nowego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty tak mają, odkryjesz wszystkie miejsca o których nie przypuszczałaś, że sierściuszek tam może wleźć. Ja w pierwszym tygodniu w którym zamieszkał z nami Kacper miała powycierane kurze za wszystkimi meblami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej!!! Dziękiuję Ci bardzo za komentarze- pewnie wiesz, jakie to miłe :-). Widzę Twoje herbaciary- cudne!!! Super te cieniowania- ja jeszcze niewiele umiem, ale to chyba kwestia wprawy i doświadczenia...Co do kociarni- moja mama miała do niedawna 2, tego, który wszędzie właził, niestety ju ż nie ma :-(. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze stworzonko :D Uwielbiam koty, choć nigdy żadnego nie miałam..ale na wszystko przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenciki i wspaniała wygrana :D zasłużyłaś bo życzenia były piękne :D O tak wejdzie wszędzie zwłaszcza w każdy karton ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty:) Co do kociaków to prawda, wejdą wszędzie, nawet tam, gdzie byśmy się tego nie spodziewali:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz prawdziwego kota w worku :) Gratuluję nagród i nic, tylko tworzyć kartki!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,
    Asia

    OdpowiedzUsuń