czwartek, 18 lipca 2013

Kocia wymianka

Jakże bym miała ominąć taka wymiankę :) Kiedy się zapisywałam nie było jeszcze mowy o Cezarym ale widocznie tak miało być :) i kiedy dotarła do mnie paczuszka od Kamili Czaruś już na nią czekał :).

Wymiankę organizowała Agnieszka, której bardzo dziękuje :)


W przesyłce jaką otrzymałam znalazły się same skarby, mój aparat jest słaby więc po szczegóły i ładniejsze zdjęcia zapraszam do Kamili.
Między innymi dostałam :
- zakładki w tym jedną, która szczególnie spodobała mi się już na blogu Kamili
- mnóstwo cudownych modelinowych wytworów (te maleństwa to prawdziwa magia)
- fantastyczny 100% koci breloczek
- pyszne kocie języczki
- pomponik dla Czarusia (kot go uwielbia!)
- kocie smakołyki

Dziękuje :)


Ja ze swojej strony wysłałam trochę biżuterii, kocie zakładki, co nieco słodkiego i przydasie. Oraz oczywiście co nie co dla kotka :)






Na koniec jeszcze jedna zakładka wykonana dla koleżanki mojej mamy




7 komentarzy:

  1. Kocie prezenty są świetne. Gratuluje wymianki :) Ostatnia zakładka z łapkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koty są boskie! świetne wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ cudowną zakłądkę zrobiłaś piękny kotek

    OdpowiedzUsuń
  4. Wymiankę uważam za bardzo udaną. Prezenty od Ciebie są cudowne. W szczególności podobają mi się zakładki. Mój kotek, Mruczek, też oszalał na punkcie pomponików. Lata cały czas za nimi, śpi z nimi, a jak ktoś próbuje mu je zabrać (na przykład po to, żeby mu je rzucić) to od razu warczy -na swój koci sposób, drapie, a raz nawet zaczął gryźć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach! Cudna kocia wymianka :) I kociaki zapewne zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że wymianka się udała,piękne prezenty.
    Zakładki z kotkami cudne.
    Pozdrawiam i dziękuje za umieszczenie banerka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka, piękne prezenty, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń