wtorek, 30 lipca 2013

Chwalę się :) oraz jeszcze coś z deq

Nie wiem jak u was ale u mnie leje ! I to coś wspaniałego po ostatnich upałach :p .  Jest chłodno i pomimo szarówy naprawdę aż się chce robić :) albo spokojnie odpoczywać :).

Nie dawno wygrałam Candy u Karoliny wspaniałą szkatułkę, którą mogłam sama sobie wymyślić jak ma być ozdobiona :). I o to co dostałam ! Cudowne ciastka w kremie oraz czekoladę ! Na żywo wygląda naprawdę jeszcze lepiej, przepysznie :) .



I jeszcze moja prosta bransoletka w róże oraz eksperyment z zakładkami z tektórki zdobionymi deq :





Niestety nie posiadam gilotyny a gruba tekturka odmawiała współpracy podczas cięcia i nie wyszła zbyt równo. No ale to tez dopiero pierwsze próby :) .

Dziękuje Wam za to, że zaglądacie tu , każde wasze słowo mobilizuje do działania :).
Niedługo planuje coś dla was, okazji nazbierało się trochę, ale to jak już się ostatecznie przeprowadzę :).

13 komentarzy:

  1. Ale pyszna szkatułka :D
    Bransoletka jest bardzo elegancka...
    A co do zakładek to polecam Ci kupić zestaw nożyków w Castoramie z wymiennymi końcówkami. Kosztują około 10zl a są świetne do wszelakiego cięcia :)
    Podaje Ci link podobnych, które znalazłam w internecie, żebyś wiedziała o jakie mi chodzi. http://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Nozyki-precyzyjne,-skalpele,-kpl.-16-czesci/2269

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna szkatułka:)piękna bransoletka i zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam myślę ze eksperyment bardzo udany - szczególnie śliczne sa te słonecznikowe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z tekturki jeszcze nigdy nie próbowałam a widzę że fajnie wychodzi :) a szkatułka przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te bransoletki, bardzo wakacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko faktycznie smakowite;)
    Zakładki bardzo mi się podobają a najbardziej ta pierwsza z lewej strony.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję szkatułeczki :) Bransoletki są cudne :)
    A eksperyment bardzo mi się podoba i według mnie jest udany :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki są śliczne, nic bym nie zmieniła :) Bransoletka - wow!
    Prezent cudny i bardzo smakowity :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko bardzo oryginalne, bransoletka bardzo delikatna no i w róże, zakładki też mają ciekawy motyw ;) w jednym zdaniu wszystko prezentuje się superaśnie ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;))) Rzeczywiście od góry nachodzi chęć na wbicie zębów ;) Może skusisz na moją rozdawajkę? Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkatułka wygląda tak znakomicie, że... zjadłabym ją. :P Zakładki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkatułka baardzo kusi by ją troszeczkę poobgryzać :)))Gratuluję wygranej,masz szczęście.
    Bransoletka z różą to fajny pomysł na lato,jest taka energetyczna.
    Zakładki w Twoim wykonaniu zawsze mi się podobały,są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace! A szkatułka do schrupania, genialna jest:)

    OdpowiedzUsuń