czwartek, 13 czerwca 2013

Wyzwanie u Iliany

długim korytarzem
podróżują ludzie w szlafrokach

artyści geniusze święci

pod ścisłym nadzorem
Białej Pani

w ich dłoniach krzyże z długopisów
różańce z farb i poezji
czyste kartki zapisane myślą

na drzwiach oddziału napis
dziecięca niezdarną ręką
DZIAŁ DLA UMYSŁÓW PIĘKNYCH



To malutkie postarzane pudełeczko poleciało jako część podaj dalejkowej paczuszki do Czarnej Damy.
Zgłaszam je także na wyzawnia do Iliany inspirowane wspaniałym tematem "Stowarzyszenie umarłych poetów"


Szkatułka malutka, postarzana z kameą oraz koronką. Jakoś mi pasuje do tematu :) . 

A tak wyglądała cała paczuszka, ktora poleciała do Czarnej :
-szkatułka
-ufilcowany miś z serduszkiem na piersi
-bransoletki
-naszyjnik
-coś słodkiego 






12 komentarzy:

  1. urocza szkatułka :) Pięknie ją ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i dziękuję za udział w wyzwaniu :D

      Usuń
  2. piekne prezent uszykowałaś a szkatułka bardzo fajny pomysł z kameą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent dostanie :)
    A szkatułka - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułeczka jest przecudnej urody:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta szkatułka bardzo mi się podoba;)Połączenie nutek z koronką,to jest to co lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna szkatółka :) A prezenciki przygotowałaś wspaniałe :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie ale cudności- padłam jak misia zobaczyłam:D jest przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowną paczuszkę przygotowałaś. Ten filcowy misiak totalnie mnie zauroczył!
    Pozdrawiam serdecznie
    T.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna i kamea pięknie się komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak prezenciki dostałam przecudowne. Jeszcze raz Ci kochana z całego serca dziękuję. Teraz w końcu zaczyna mi się trochę luźniejszy czas więc na dniach i ja zgodnie z zasadami urządzę u siebie "Podaj dalej". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń