sobota, 8 czerwca 2013

Podaj Dalej

Post krótki bardziej informacyjny :) biorę sobie co jakiś czas udział w tej jakże sympatycznej zabawie "podaj dalej" . Dla tych co zasad nie znają lub nie pamiętają to krótkie przypomnienie :

- zgłaszamy chęć udziału w zabawie oraz zgadzamy się po otrzymaniu paczuszki na prze prowadzenie takowej zabawy później u siebie na blogu (czas jest dość elastyczny, jeżeli z jakiegoś powodu musi się on troszkę przedłużyć nie szkodzi ale postarajmy się wysłać nasze paczuszki nie później jak w ciągu roku)

- czekamy na zgłoszenie 2 pierwszych osób, bierzemy od nich adresiki, robimy drobne upominki (staramy się by sprawiły radość); może to być oczywiście coś co już mamy gotowe i mamy ochotę "podać dalej"

Ponieważ nadal są umnie "wolne miejsca" postanowiłam napisać taki osobny pościk jakby jakieś osoby skusiły się lub zaryzykowały otrzymać jakiś skromny (zdaję sobie sprawę z ciągłej jeszcze nie doskonałości swoich małych dzieł) upominek odemnie. Miejsc jest kilka więc póki ten pościk będzie sobie wisiał zaznaczony takim zdjęciem zboku na pasku znaczy że miejsca są :).






Zapraszam :) .

edit: 2 miejsc.

20 komentarzy:

  1. a co mi tam, zapisuję się , to już moje trzecie podaj dalej na jakie się zapisuję . Mam naszykowane małe co nieco wiec jestem w połowie juz przyszykowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziś dostałam od Ciebie paczuszkę, ale śliczności dostałam... :) Nie mogłam się na patrzeć na te wszystkie wspaniałości jakie dostałam. Dziękuje Ci kochana z całego sera. Jak tylko się troche ogarnę to zrobie "Podaj dalej" u siebie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jest wolne miejsce to z chęcią się zapiszę:) cieszę się, że zapisałaś się na wymiankę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe jeśli jeszcze można sie dopisać to chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm... Czy ja dobrze rozumiem, że 10 chętnych na podaj dalej poszukujesz? Jeśli tak, to jestem bardzo rada i barrrrdzo chętna do bycia obprezentowaną:-) Jeśli dobrze zrozumiałam...
    Pozdrawiam wieczornie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też, ja też ja też chcę chętnie, nawet bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja też bardzo chętnie - uwielbiam tą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli są wolne miejsca to ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ja też mogę? :)
    bidonekk@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli jeszcze poszukujesz, to ja bardzo chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :)witaj:)jeżeli są jeszcze wolne miejsca w zabawie podaj dalej to i ja się chętnie zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli jest wolne miejsce to zapisuję sie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli jest wolne miejsce to zapisuję sie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli jest jeszcze wolne miejsce to ja bardzo chętnie sie przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy można się dwa razy zapisać do Kogoś na "podaj dalej" ? :-) :-) Bo ja już raz od Ciebie dostałam paczuszkę, lata świetlne temu:-) I już dawno się wywiązałam też z mojej przyjemności - obowiązku "podajdalejowej". A więc można??? Nie można???
    Bardzo marzy mi się zrobić znowu swoje podaj dalej i bardzo marzy mi się dostać niezwykle przyjemną niespodziankę:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zapisuję :-) brałam udział u Beaty w podaj dalej i bardzo mi się spodobał ten debiut mój :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Banerek na pasku bocznym widzę, tzn że jeszcze można?
    Jeśli tak to jestem chętna na niespodziankę i kontynuację zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak jest jeszcze wolne miejsce to zapisuje się ponownie;-)

    OdpowiedzUsuń