czwartek, 6 czerwca 2013

Maczki i próba pierwsza cieniowania



12 komentarzy:

  1. Śliczna skrzyneczka. Maki kojarzą się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię motyw maków, bardzo ładna skrzyneczka , pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super motyw, makowy bardzo lubię! Ciekawy "marmurek" Ci wyszedł na wieczku, fajnie to wygląda.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maczki uwielbiam:) Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się podoba;)Dla mnie decoupage to czarna magia i chyba nigdy się za to nie wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maki uwielbiam ! próba cieniowania wyszła super ;) Zapraszam na mojego bloga w odwiedzinki bądź na stałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli to jest Twoja pierwsza próba cieniowania to jestem pod ogromnym wrażeniem! Moja wyglądała o wiele, wiele gorzej! Pokazałaś mi jak zabawa z decoupage może być świetna :) Bo ciapanie farbami dla mnie takie jest :) Ja też się zapisuję do grona obserwatorów bo fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba. Dużo czerwieni a takie przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Całość jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń