niedziela, 19 maja 2013

Z okazji i bez okazji :)

Jakoś tak to się stało, że setny post poleciał i tak przygotowałam małe co nieco dla tych co przygarnąć będą chcieli.



Do zdobycia powyższy komplecik filcowy
oraz
troche przydasi
i
oczywiście coś słodkiego



Jeśli ktoś chętny to proszę wyrazić to w komentarzu plus jak to już umnie bywa proszę o jakiś cytat/senstencję tym razem jakąś taką hmm... jakby to ująć, którą dobrze przeczytać w gorszy smutny dzień :) .

Miło mi będzie jeśli banerek umieścicie gdzieś tam u siebie na blogu.




23 komentarze:

  1. Czyżbym była pierwsza :P
    Jeśli chodzi o jakieś cytaty to zawsze poprawiaja mi nastruj te ze SHREK-a
    NP
    Niech no tylko znajdę te schody a tak im skopię poręcz że nie będą wiedziały którędy na górę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się oczywiście ustawiam:)A cytat na gorsze dni to:Coco Jumbo i do przodu:)Zawsze mi się humor poprawia i sił dodaje:P

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się z chęcią ustawię w kolejce po piekny komplecik i przydasie (przydasi nigdy dość) :)
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
    A cytat, własnie taki znalazłam i bardzo mi się spodobał:
    "Dzień dob­ry! Wi­tamy w "świecie rzeczy­wis­tości"! W pa­kiecie ma­my: ból, smu­tek, złość, zaz­drość, łzy.. ale też: ra­dość, szczęście, przy­jaźń, miłość.. Dzięku­jemy i życzy­my miłego pobytu!"
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zgłaszam po cudowny filcowy komplecik i przydasie ;)
    Ja zawsze z tej się śmiałam... "Ludzie są smutni, bo nie maja czym pomerdać - pies Fafik"
    Słoneczne pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :) Nie mogłabym nie wziąć udziału w tym pięknym Candy.... bo jest po prostu mega w moim guście :) Banerek umieściłam już u siebie, a moja sentencja to:

    "Nie zapominaj o tym, że każdy nowy dzień jest Ci dany po to, abyś był SZCZĘŚLIWY"

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. łasuch jestem , to chętnie ustawię się po cukiereczki u Ciebie ... , sentencja na dziś ..."Carpe diem " Horacego ( Chwytaj dzień .... ) Szkoda bowiem czasu na smutki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio chodzi po głowie Tuwim, a właściwie to co napisał.
    "Gdyby jajo miało inną formę
    życie kury byłoby upiorne"
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja ustawiam się w kolejce piękny ten komplecik z jesienią mi sie kojarzy, a sentencja "Jeśli są ta­cy, którzy w ciebie wierzą - możesz wszystko." i "Odkąd od­kry­wasz is­totę swoich błędów i pra­cujesz nad sobą… piękniejesz."

    OdpowiedzUsuń
  9. A dlaczego jeszcze mnie tu nie ma? A taki łasuch ze mnie:)
    "jagody w lesie" ... poproszę :) Z przyjemnością się zapisuję :)
    Cytacik : "I właśnie wtedy zrozumiałem, że muszę się skupić na tym, co w anegdocie zwanej życiem jest najważniejsze – na sobie." Król Julian

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    banerek leci na:http://siubzdziu.blogspot.com/

    Mi zawsze do "deszczowego" humoru pasuje haiku:

    "Niech młode liście
    z oczu posągu zdejmą
    kroplę, co świat zasłania"

    Bashō, 1688

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się: http://nitkapanipee.blogspot.com/
    pozdrawiam, Edyta
    Do kobiety trzeba się pofatygować... tak? Potem patrzysz jej w oczy... przysuwasz się... tak?
    Tylko troszeczkę, a najlepiej prawie do końca... potem czekasz, aż ona się też troszeczkę przysunie... prawdaż? Teraz... teraz wasze wargi praktycznie się już stykają...
    A potem po prostu jej mówisz, jak bardzo jej nienawidzisz.
    Król Julian

    „Więźniowie i nieszczęśliwie zakochani często robią doktoraty z badań nad sufitem”
    Jonathan Carroll.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sko­ro nie można się cofnąć, trze­ba zna­leźć naj­lep­szy sposób, by pójść naprzód.
    ustawiam się w kolejce po cukierasy
    pozdrawiam serdecznie
    http://wmalymdomku1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, chm jak moge to z przyjemnoscia sie zapisze .A cytacik na zle dni?
    "sprobuj raz wyolbrzymic szczescie zamiast problemu"
    inne:
    "dopuki wstajesz zawsze jestes czlowiekiem sukcesu"
    "kwiaty to muzyka ziemi"
    "marzenia sie nie spelniaja,marzenia sie spelnia"
    Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Lucy Maud Montgomery , "Ania z Zielonego Wzgórza"
    "Wiem z doświadczenia, że prawie zawsze można się z czegoś cieszyć, jeśli się tego mocno pragnie. tylko należy pragnąć naprawdę mocno."
    Mam nadzieję, że będziesz miała mnóstwo powodów do radości.
    Pomarzę sobie z przyjemnością o Twoim prezencie, przydasie ciągle potrzebne.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wiosny w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Życie jest krótką chwilą złożoną z kilku przyjemnych chwil, tysięcy żalów i milionów smutków... naprawdę?! A może, milionów radosnych chwil, których nie dostrzegamy, tysięcy żalów które rozpamiętujemy i kilku smutków które wyolbrzymiamy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się- "Albowiem większym szczęściem jest dawać niż brać" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cytat na dziś " życie nie po to tylko jest by brać"
    Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też spróbuję szczęścia ;) Nie pamiętam gdzie znalazłam te słowa, ale mi się bardzo podobają, może i tobie poprawią nastrój. Oto one: "Każdy bezsens ma swój sens, bo bez sensu nie ma sensu" ;)
    Takie bezsensownie sensowne...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowności - bardzo je chce i dlatego staję do kolejki
    krut0@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się zapisuję,a cytat taki trochę mój jak mam gorszy dzień to zawsze sobie mówię - "Kto da radę jak nie ja" ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi pomyślało się tak: "jesteś scenarzystą swojego życia, twórz więc romantyczną komedię" - buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń