wtorek, 28 maja 2013

Wymianka serduszkowa

Dzisiaj dzień ponury i szary spędziłam go więc na własnej ArtTerapi ale jej rezultaty jutro :) . Dzisiaj pokazuje wymiankę jaką organizowała Angela. Moją parą była Asia od której dostałam słodkiego ślimaczka,karteczkę,zawieszki serduszka, przydasie (brokacik),herbatkę,mambę(mniam!) i inne różnośći - bardzo dziękuje.





Ja ze swojej strony wysłałam podkładki,bransoletkę,naszyjnik z buteleczką,zawieszki serduszka i trochę przydasi oraz coś słodkiego









9 komentarzy:

  1. Piękne prezenty zarówno otrzymałaś jak i sama dałaś :) Te Twoje podkładki są śliczne. A ślimak, który dostałaś jest bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w mojej zabawie i bardzo się cieszę,że uważasz ją za udaną :)Pozdrowionka :)***

    OdpowiedzUsuń
  4. prezenciki z obu stron genialne !! strasznie podobaja mi sie podkladki w serduszka, Mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paczuszki pełne skarbów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wymianka, slimak rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O widze że wymianka jak zwykle udana :D

    OdpowiedzUsuń