sobota, 18 maja 2013

Wymianka, kotek od Basi i bransoletki

Zacznę od kotka :) . Jakiś czas temu Basia pokazywała u siebie kotki , które stworzyła i którymi się zachwycałam. Niedługo potem ogłosiła, że kotki szukają domku :) a ja zgłosiłam się z chęcią adopcji :). I tak o to wczoraj dotarł do mnie w ślicznym pudełeczku wyścielonym wstążeczkami ON!





Brałam tez udział w wymiance wiosennej a parą moją byla Joanna, która tworzy cuda z koralików. Moją skromną paczuszkę wypełniły decupgowe kolczyki i naszyjnik (komplecik dwustronny) z zawieszką oraz kolczyki filcowe. Natomiast ja dostałam fantastyczny naszyjnik, bransoletke i sympatyczny bryloczek krokodylek.





Pomimo pogody udało mi się tez nie lenić tak bardzo i potworzyłam trochę bransoletek wiosenno letnich








8 komentarzy:

  1. Kotek śliczny,wymianka jak najbardziej udana,a bransoletki w super kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kot świetny a wymianka bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie prezenciki i fantastyczna wymianka :D zrobiłaś przepiękną decu biżuterię :D i jakie kolorowe bransy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę nauczyć się pisać kredą malutkie literki ;-)

    OdpowiedzUsuń