środa, 22 maja 2013

Podaj dalej i kolejne bransoletki

Dostałam dzisiaj paczuszke podaj dalej od Olinki w której znalazły się urocza zawieszka serduszko, słodkie magnesiki babeczki.




Wedle zasad teraz ja u siebie ogłaszam zabawe, a ponieważ są jeszcze miejsca z poprzednich także kto chciałby odemnie dostać drobiazg oraz kontynuować zabawę u siebie (po otrzymaniu odemnie paczuszki w ciągu roku organizuje u siebie "Podaj dalej" dla pierwszy 2/3 chętnych osób) niech wyrazi to w komentarzu oraz prześle adresik na meila :) .


Na koniec kolejne bransoletki




oraz Pan Żuczek który towarzyszył mi podczas ich wyplatania





6 komentarzy:

  1. Fajnie , jestem pierwsza , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Żuczek jaki model;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie wezmę udział w podaj dalej jeżeli jest jeszcze dla mnie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś ci się błąd w te bransoletki wkradł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, za każdym doslownie kazdym razem zapisze z błędem -.-" tylko orienyuje się i poprawiam coś się na to uwzięłam ;p

      Usuń
  5. Cudowne bransoletki, takie kolorowe:) Z pomocnik bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń