piątek, 19 kwietnia 2013

Wymiankowo i pszczółkowo słoneczne korale

Nie wiem jak u was ale umnie pada dzisiaj od rana i cały weekend ma tak być. Na rozjaśnienie tego czasu powstały słoneczno (pszczółkowe-tak jakoś mi się kojażą) korale filcowe przeplatane drewnianymi.




Oraz prosty naszyjnik taki etniczny(?)/indiański(?) konkretnie dla mnie :) .




Niedawno miałam przyjemność wymianki z Klamają, której bardzo bardzo dziękuje za wszystkie prezenty na dodatek kocie :). A o to co dostałam (drugie zdjęcie od niej z bloga bo moje marnie wyszły) :




Ja natomisat wysłałam :






10 komentarzy:

  1. No to tak;
    Naszyjniki rewelacja,drugi mój faworyt;)
    Prace od Kłamaji śliczne,bardzo lubię do niej zaglądać;)
    Szkatułka jest tak gustowna i cudna,że zazdroszczę jej takiego prezentu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny naszyjnik :) No i prezenty świetne. Koci ocieplacz na kubek jest rewelacyjny a prezentów od Ciebie zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, wyjątkowe naszyjniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że i coś dla Ciebie zrobiłaś! U mnie tak jakoś zbiera się na deszcz chyba...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne naszyjniki, ten słoneczny przeuroczy :D Ach i moje skarby które otrzymałam :D zazdrośćcie zazdrościcie bo są przepiękne :D w szkatułeczce już leżą moje ulubione bizutki ;) Dziękuję Ci kochana za przepiękne prezenty :D :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne naszyjniki na ten pochmurny dzień :) Ten etniczny bardzo mi się podoba. Kocie prezenty dostałaś fajne i przygotowałaś ciekawe prezenty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria piękna wyszła:) a prezenty cudowne i te otrzymane i te wysłane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie koniec pięknej pogody, od rana deszcz leje brr :/
    śliczny ocieplacz na kubek, sprobuję zrobić coś takiego ^^ naszyjnik idianski fantastyczny !! i szkatułka przeurocza.nader !!

    OdpowiedzUsuń