poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Wymianka na dobranoc

Od wczoraj możemy już prezentować efekty Wymianki na Dobranoc organizowanej przez Isabell . Moja interpretacja tematu wyglądała następująco :

- naszyjnik z sówka na księżycu
 - świeczniki decoupage z pachnącymi świeczuszkami na nastrojowy wieczorek przed snem
- ksiązka i zakładka do niej
 - pachnąca sól do kąpieli dla relaksu przed snem
- herbatka z melisy i pomarańczy na spokojny sen
- małe solne zawieszki gwiazdki
- przydasie i coś dobrego



Moja para wymiankową była  Agnieszka , od której dostałam książkę, aniołka śpioszka, który grzecznie siedzi już na półce (choć trochę przysypia), czekoladę oraz przydasie.



Bardzo dziękuje tak mojej parze jak i organizatorce.
 Mam nadzieje, że niedługo znowu jakaś wymianka :) .

7 komentarzy:

  1. śliczne prezenty zrobiłaś i dostałaś. Na pewno jesteś bardzo zadowolona z wymianki :) Ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przygotowałyście sobie cudowne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Nora Roberts świetne powieści ma :) bardzo podobają mi się świeczniki, super wymianka

    OdpowiedzUsuń
  4. co tu dużo mówić, prezenty sliczne zarówno z jednej, jak i z drugiej strony ! nabrałam ochoty na herbatkę z melisy i pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie nie spojrzę na jakiś blog to wymianka. To tu to tam... i tle wspaniałości ręcznie wykonanych... chyba kiedyś się skuszę na takową.

    OdpowiedzUsuń
  6. może skusisz się na wymiankę u mnie ?? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń