niedziela, 7 kwietnia 2013

Przydasie i zielono

Losowanie było jak być miało popołudniu ale pogoda kusząca była więc wybyłam na podbój miasta. Muszę powiedzieć, że nie spodziewałam się że tyle Was zechce przygarnąć tych parę przydasi, jest ich naprawdę ot troszeczkę. Przydaśki polecą do Beni . Proszę o adres do wysyłki na mrumru89@gmail.com :) .


A co by tak pusto nie było kolejny filcowy komplecik, tym razem zielony z małym kolorystycznym urozmaiceniem.




i po raz kolejny Kalendarzowa wiosna




17 komentarzy:

  1. o proszę jak wiosennie:) śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Beni, na pewno wyczaruje coś pięknego z tych przydasi:) A biżuteria przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplet.A ja znowu nie wygrałam;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) A komplet bardzo ładny. Podoba mi się ten wzorek na kulkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam jestem zaskoczona że to ja wygrałam bardzo dziękuję. Strasznie się cieszę. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny cudowny filcowy komplecik :)
    Bardzo dziękuję za przesyłkę (wygraną w Candy herbacianym), dzisiaj dotarła, jestem zachwycona :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. widze,same pozytywne zmiany na blogu - wystroj bardzo wiosenny, radosny,cieply :)
    filcowy komplecik oryginalny i wyglada przeuroczo !! oczywiscie gratuluje dla Beni szczescia i przydasiek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny komplecik:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za zielonym w prawdzie nie przepadam jakoś szczególnie, ale z tym czerwonym akcentem wygląda naprawdę fajnie, i pięknie wyszły Ci te zakręcone kule :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny komplet i zapewne nie jest ciężki jak niektóra biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny naszyjnik a ta kulka ze spiralą rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  12. ładniutki komplecik - dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny komplecik! Nominowałam Cię w zabawie LIEBSTER BLOG. Szczegóły na moim blogu. Zapraszam i pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolorki! Bardzo fajny sznureczek na wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń