środa, 3 kwietnia 2013

Przyda się / nie przyda się ?

Porządki porządki i okazuje się, tych przydasi z miesiąca na miesiąc gromadzi się coraz więcej i więcej. Wyszperałam trochę tego i owego i krótko mówiąc mam do oddania.

- dwa kawałki materiału
(kształtu takiego jakiegoś, nieduże acz do wykorzystania jeszcze na pewno)
- koraliki, cekinki, piórka, filcowe samoprzylepne podkładki
- wstążeczki, kordonki, pieczatki
- dwie bazy do kartek + koperty do nich
- szklaną buteleczkę, spinacze z pepco z motylkami i królisiami, filcowe gwiazdki


Taki o to niewielki misz masz. Jeżeli któraś z was ma pomysły co z tego stworzyć, do czego użyć żeby zużyć to proszę o komentarz poniżej wyrażający chęć przyjęcia tego pod swoje kreatywne skrzydełka.
Zgłaszać chęci owe można do niedzieli 7.04. w tedy tez jakoś w czasie popołudniowym szybkim losowaniem (o ile będzie z kogo losować ;p) wyłonię nową opiekunkę. Koperta juz zapakowana i czeka żeby w poniedziałek szybciutko ją wysłac.

A teraz padając na pyszczek mówię wam dobranoc - blogowe wizyty nadrobie jutro  bo dzisiaj juz na tak zwane patrzalki niewidzę.

18 komentarzy:

  1. Ile rzeczy z tego można zrobić:)z włóczki oczywiście coś na szydełku,z materiału jakąś zabaweczkę dla Synusia,wstążki do biżuterii i długo by tak wymieniać:)chętnie z tego będę czarować:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No koraliki i piórka chętnie przyjmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wszystko przyjęła,bo takich przydasi nie posiadam:(Mogłabym się na przykład nauczyć robić kwiatki ze wstążek:)Kordonek to wiadomo,lubię robić na szydełku:)
    Jak coś to nie patrz gdzie jestem w tej chwili,mam polski adres;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja Cie :) Sama bym to wykorzystała na pewno jakoś...ale te spinacze z pepco to chętnie bym przygarnęła :) I na cekiny mam pomysł :D Także staję w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  5. O, aż mi oczy na wierzch wyszły:) U mnie przydasi nigdy za wiele i już one znalazłyby swoje miejsce w moich koszach , rożkach i innych wyplatankach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym z chęcią przygarnęła z materiału uszyłabym kwiatek co możeby w końcu wiosnę przyniósł, z kordonka zrobiła włosy lalkom, no a bazy kartkowe na pocztówki imieninowe wykorzystała oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż za szczodrość !!! Dobre wietrzenie przydasi, super pomysł wiec udanego tworzenia wam wszystkim życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze kroki w kierunku karteczek poczyniłam :) Przydadzą się przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cukierasie chętnie przygarnie ,lubię nowe wyzwania banerek na pasku bocznym http://ozdobyagnez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Och przydasi się przydają , kordonek to kwiatki, klamerki to zawieszki do tablicy korkowej, kartki do powycinania a reszta do zamieszkania u mojej córki w pokoju och tam by się działo hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne przydasie, ze wstążek powstały by kwiatki, wstążeczki ozdobne,pieczarki i karteczki wykorzystała bym do kolorowych albumów,ozdobnych kartek. Kordonki do frywolitek, spinacze do prezencików, koraliki, cekiny i materiały też wykorzystam do albumów,kartek a może uszyje jakąś zabaweczkę. Wszystkie te rzeczy można rożnie wykorzystać w zależności od wyobraźni. Pozdrawiam Benia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe przydasie. Chętnie bym je przygarnęła, bo właśnie zaczęłam się uczyć decoupage, więc wstążeczki, piórka,cekiny itp. bardzo by się przydały. Spinacze cudne, też by się znalazło dla nich miejsce. Może też spróbowała bym swoich sił w robieniu kartek. Na pewno nic by się nie zmarnowało. Jeśli osoby nie mające bloga mogą brać udział, to ustawiam się w kolejce: kwiat79@vp.pl. Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo przydasi, również chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyda się, przyda, i ja z chęcią się ustawiam w kolejce :) banerek zamieszczam w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    zapraszam też do mnie na słodkości :)
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle ciekawych przydasiów! Na pewno bym wykorzystała klamerki, tasiemki przydałyby mi się na pewno do moich " drzewek". A materiał ? Może w końcu udałoby mi się uszyć swoja wymarzoną sowę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z misz-maszu powstają najciekawsze projekty DIY. Mnie wciągają znów kartki. Najpiękniejsze powstają z połączenia różnych technik. Z radością w kolejeczce do zababwy się ustawiam i pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. o takie śliczności - chętnie przygarnę więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przeciez te wszystkie cudenka mozna wykorzystac do scrapbookingu,do ozdabiania zeszysztow,notesow,pamietnikow,albumow etc...etc...

    OdpowiedzUsuń