wtorek, 2 kwietnia 2013

Czas na herbatkę - wyniki

Bardzo dziękuję wszytskim biorącym udział :) zwłaszcza tym z was, które podzieliły się zemną herbacianymi słowami :) .




"Kobieta powinna być jak herbata: słodka, mocna i gorąca"


Piwnica pod baranami „Jaka szkoda” :

W niedzielne letnie popołudnie
gdy kule smutku toczy demon
nad rzeką w kwiaty oprawioną
pod niebem bladym jak anemon
siedzieli rzędem staruszkowie
pochyłe panie i panowie
ubrani jasno mile schludnie
i patrząc w wodę jak zanika
fala za falą świat za światem
pili herbatę za herbatą.


„Masz ochotę na herbatę?
 - Nie, pragnę pieśni, muzyki. Pragnę miłości i piekna.
- Naprawdę nie chcesz herbaty?”


"Herbata jest czymś magicznym, może nawet ósmym cudem świata". H. Rahman


„Nie ma dla mnie wystarczająco dużej filiżanki herbaty ani wystarczająco długiej książki."
C.S. Lewis


"Herbatę należy pić powoli, z szacunkiem, jak gdyby to ona była osią, wokół której kręci się świat, równo, bez pośpiechu w kierunku przyszłości."
Thich Nat Hahn


"Herbata piszemy przez samo H bo jest bez cukru :D"


„A woman is like a teabag – only in hot water do you realize how strong she is”


"Ciesze się, że nie urodziłem się przed odkryciem herbaty."
(William Gladstone)


„Herbata ożywia naszą wyobraźnię,
podtrzymuje omdlewającą głowę
i pozwala zachować spokój duszy.”
Edmund Waller


„Nie istnieje żaden na tyle powazny problem, którego nie dałoby się załagodzić filiżanką dobrej herbaty.”


” Wódka ogłupia, piwo rozleniwia, kawa podnieca – tylko herbata zjednuje przyjaciół”


"... bo anioły wpadają do mnie bez pukania, a herbatę słodzą uśmiechem ..."


„Gdzie jest herbata tam jest nadzieja.” Regina Helker


„Nie istnieje żaden na tyle powazny problem,którego nie dałoby się załagodzić filiżanką dobrej herbaty.” Bernard-Paul Heroux


„Nie interesuje mnie nieśmiertelność,
interesuje mnie tylko smak herbaty.”


Herbatę powinno się pić podziwiając zapach kwiatów, blask księżyca oraz piękno muzyki. Po wypiciu czarki herbaty otumanienie ustępuje miejsca szczerości i otwartości.(Seng-Jiao Ran - chiński mnich)


Lu Yu:
„Jakość herbaty to decyzja, którą podejmują usta.”




..........

herbaciany zestaw leci doooo

.........

EveArt ! 


:)


Kochana przypomnij mi adresik meilowo :)
mrumru89@gmail.com

i jak tylko to zrobisz lece na pocztę i wysyłam ;)

14 komentarzy:

  1. Szczęściara :) Gratulacje i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw,ale dla miłośników herbaty,a ja do takowych nie należę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy i aż miło się czyta te sentencje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratki i dziękuję :) pod koniec tygodnia candy u mnie i już zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Szkoda, że mi się nie udało...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i pozdrawiam "prawie" ;) wiosennie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!
    Bardzo dziękuję :)
    Pozdrawiam serdecznie i ciepluteńko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne , mądre słowa o herbacie ;-)
    Gratuluję wybranej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:) choć troszeczkę mi szkoda....

    OdpowiedzUsuń