sobota, 20 kwietnia 2013

Chustecznik, pojemnik na herbatke i pudełeczko na cosie








20 komentarzy:

  1. chustecznik wygląda cudownie , świetnie wkomponowała tam te slaczki :D ale najpiękniejsze jest to małe pudełeczko ze skrzypcami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne twory, w szczególności ta skrzyneczka na herbatę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow cudeńka, wszystkie mi się bardzo podobają:) superowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej...ale cudowności!!! Mnie też urzekło pudełeczko ze skrzypcami...jest śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są bardzo piękne , ale ze skrzypcami - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Chustecznik najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! Piękne motywy. Trudno wybrać najładniejszą rzecz...pudełko w jabłuszka bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne, ale ten chustecznik jest po prostu boski! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chustecznik mnie powalił,cudny motyw,pudełeczko na ,,cosie''też prześliczne,jabłuszka smaczne;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne! Jestem pod wrażeniem :) Jedno ładniejsze od drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne decu:) Ten motyw z jabłkami tez mam i bardzo go lubię. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same decoupage'owe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, moje serce skradło serce ;0

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio też robiłam chustecznik, ale mój do Twojego się nie umywa - zakochałam się w Twoim. Pozostałe prace też śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wszystkie prace, a motyw na ostatnim niesamowicie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny chustecznik i pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aż oczy grają na widok tych wszystkich ślicznosci ... bardzo, ale to bardzo podoba mi się pudełeczko z jabłuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta na chusteczniku to moje ulubiona serwetka. Uwielbiam ją. A decu wspaniałe. Zapraszam czasem do mnie aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudne! chustecznik jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń