czwartek, 21 marca 2013

Wymianka wiosenna

Dzisiaj jest TEN dzień, dzień publikacji zdjęć z Wymianki wiosennej u Jadzika. Zacznę od tego co ja poczyniłam :


-zawieszka serduszko
-naszyjnik z zawieszką decupage
-bransoletka plecionka


-wiosenna zakładka z tulipankami


- słodkości, kawki, herbatki


- przydasie


- decupagowe podkładki




Ja natomiast dostałam od Iwonki

-pyszne słodkości,kawki,herbatki
- przydasie
-śliczną bransoletkę, dwa notesiki, karteczkę i karczoszki

Kawki wypite :) herbatki po części, słodkości też już niknęły, serwetki przepiękne - jedna już wykorzystana- notesiki czekają na wykorzystanie (są naprawdę prześliczne), bransoletkę nosze :).

Dziękuje bardzo!!!



Pozwolę sobie swoje prace zgłosić na Wyzwanie w Pomorskie Craftuje do hasła Kalendarzowa wiosna, prace zrobione wcześniej ale publikowane dopiero dzisiaj i tematem była również wiosna oraz kolor zielony. To chyba zgodne z przepisami ? :)








8 komentarzy:

  1. Fajne te rzeczy. I Twoje i te, które dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie u Ciebie się zrobiło,aż miło;)Najbardziej wpadła mi w oko zawieszka ,zakładki i podkładki,czyli praktycznie wszystko to,co największe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że udana wymianka. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty i wysłane i otrzymane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka :) Fajne prezenty :P

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie "warunki są spełnione" ... ciekawy wisior ...
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymiankowe prezenty świetne :) napracowałyście się przy nich i zapewne przyniosły wiele radości

    OdpowiedzUsuń