środa, 20 marca 2013

Takie tam i serduszka od Balerinki

Kolejna bransoletka, tym razem taka troszkę "bogatsza"







"Solne" serduszka z różyczkami decoupage




Już jakiś łaaaadny czas temu dostałam od Balerinki śliczne szydełkowe serduszka. Pierwotnym pomysłem było wykorzystać je przy skrzyneczce na skarby ale jakoś tak weny brakowało i brakowało. Aż tu wczoraj natchnęło mnie by część z nich wykorzystać tworząc tak prosty komplecik (mam nadzieję, że te co zostały przyozdobią w końcu owe pudełeczko).




14 komentarzy:

  1. ale super:)podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransoletka jest sliczna w pieknych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka słodka :D serduszka ślicznie wygladaja z różyczkami, i proszę jak można połączyć fajnie dwie techniki :D Serduszka wykorzystałaś fantastycznie, ależ mi się ten komplecik podoba -przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka łał :)
    Komplecik uroczy taki "retro" , czy mogę jedno zdjęcie skraść do siebie na bloga ;-)
    Pozdrawiam , widzę że serduszka w dobre rączki trafiły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy zrobiłaś. Bransoletka przypomina mi porzeczki może dlatego że ciągle myślę o lecie.Jest cudowna. Serduszka też bardzo piękne i retro komplecik - wszystko mi się podoba bo jest w moim stylu - po prostu moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie umiałam zrobić niczego w takiej wersji jak twoja bransoletka... Bardzo mi się takie rzeczy podobają, ale nie mogę sobie poradzić z taką ilością koralików :)
    A komplecik superowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te kolczyki z serduszkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka cudna ... piękne letnie kolorki :)
    i serduszka też dla oczka miłe :)
    A komplecik z szydełkowych serduszek ... pomysłowo to wykombinowałaś !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te prace bardzo się różnią od tych,które pokazywałaś do tej pory;)Mnie się wszystko podoba,ale ten szydełkowy komplecik najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bizuteria :) Lubię takie bransoletki jak ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna biżuteria, zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bransoletka rewelacyjna, bardzo elegancka:) komplecik z serduszek cudowny, idealny do wieczorowej kreacji:) solne serduszka przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń