piątek, 8 marca 2013

Skromne podziękowania

Już od jakiegoś czasu chciałam podziękować wam za to, że jesteście , że piszecie, że zaglądacie. Może zauważyłyście że po lewej stronie pojawiła się informacja kto najczęściej zostawia u mnie ślad. Z tych osób oraz tych które w kilku ostatnich postach zostawiły komentarze pozwoliłam sobie wylosować jedną, którą pragnę obdarować maleńkim upominkiem w ramach podziękowań. Pozwoliłam sobie wziąć również pod uwagę osoby z zagranicy ze względu na to, że przesyłka  niewielka . Będzie to na pewno któraś z bransoletek.

Wylosowana jest Weronkaa84. Kochana proszę Cie jeżeli chcesz przyjąć ten skromniutki drobiazg napisz mi na maile mrumru89@gmail.com swój adresik.


Jeszcze raz dziękuje Wam wszystkim, że jesteście!

14 komentarzy:

  1. Kochana ja tez Ci dziękuje że do mnie zaglądasz :D mam nadzieję ze zjawi się u ciebie coraz więcej osóbek które zostaną tu na dłużnej :D I wszystkiego naj z okazji naszego święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki miły gest:) lubię tutaj zaglądać:) to czysta przyjemność:) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły gest :) Lubię do Ciebie zaglądać i cieszę się, że i Ty zaglądasz do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale miła niespodzianka:) Strasznie się cieszę i z przyjemnością przyjmę upominek od Ciebie:) Adresik zaraz wyślę:)A z okazji Dnia Kobiet życzę wszystkiego co najlepsze oraz spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie Mrumru, niezwykle miły gest, - bo bezinteresowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miły gest, a Weronice gratuluję :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Uważam,że zasłużyłaś na wyróżnienie, więc zapraszam do mnie po odbiór. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Uważam,że zasłużyłaś na wyróżnienie, więc zapraszam do mnie po odbiór. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Weronce. Ja także lubię tutaj do Ciebie zaglądać i dziękuję , że nie zapomninasz o mnie .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. A to miłą niespodziankę zgotowałaś:) Gratuluję nagrodzonej Weronce:) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzanie Zacisza. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja rowniez dolaczam sie i gratuluje Weronice :)
    PS. myslalam,ze tylko ja nie lubie o sobie opowiadac, a tu prosze ...Mrumru jeszcze bardziej skrytsza ;) Dobranoc i milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń