niedziela, 24 marca 2013

Budzimy wiosnę kolorami

Czyli kolejna praca na wyzwanie z kolorem zielonym


I tym samym kolejny filcowy komplecik. Powiem wam, że filcowanie kostek w porównaniu do kulek to istna męczarnia! Cały dzień je dłubałam a wyszło tylko tyle na ten komplecik o.O , a na dodatek po kułam palce tak że jak sitko wyglądają. Jakby tego było mało w ogóle nie jestem zadowolona z efektu ; / . No ale cóż raz lepiej raz gorzej.







i jeszcze wisienki (jedyne co mi dzisiaj wyszło ;p )




ah, zapomniałabym o filcowym serduszku :)


budzenie wiosny  kolorem czerwonym





23 komentarze:

  1. Tyle pięknych prac zrobiłaś i jak możesz być niezadowolona?:) Mnie się wszystkie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam jeden naszyjnik z filcowych kostek i dałam sobie spokój :) Dużo szybciej i wygodniej idzie robienie kulek na mokro...a Ty robisz na sucho czy na mokro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na sucho i też daje sobie spokój z kostkami ;p

      Usuń
  3. Ach jak to mówią *pierwsze koty za płoty*
    Wisienki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wzięłaś na 'tapetę' wszystkie kolorowe wyzwania! Skąd masz czas by to wszystko robić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brak dzieci brak faceta i praca zmianowa co dwa dni po 12 godzin ;p muszę coś robić żeby nie zwariować w czasie po za pracą :)

      Usuń
  5. Czyżbyś pracowała w handlu tak jak i ja? :D ja też pracuję po 12 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. He ja pracuje czasem po 10.5 h :P

    a co do wiosny to wszyscy budzą ale coś ciężko jej wstać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy Ty się zaraziłaś ode mnie marudzeniem?;))Wszystko super,wiec Ty dalej filcuj;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i proszę, jakie cudowności można stworzyć by przegonić nude :D

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, e tam, pięknie wyszło :) Wisienki takie do zjedzenia :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  10. Ważne, żeby się obudziła:)))
    A kosteczek się nie czepiaj, bo całość jest bardzo dobra:))

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki piękne:) bardzo mi się podobają :) jak możesz być niezadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobrze idzie Ci filcowanie,co co by nie mówić fantastyczny komplecik,śliczne wisienki,no i serducho super.
    Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba bardzo Twoje filcowanie. A co do pokłutych paluchów to coś o tym wiem kochana, wierz mi:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może ocenę pozostaw innym- często tak bywa, że efekt końcowy nas nie zadawala, są fajne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja tam uważam, ze wyszło przepięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. nie zauważyłam, żeby coś się nie udało:) jest fajniutko
    napracowałaś się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne prace a ten wiosenny naszyjnik naprawdę wiosnę zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja ślepota dopiero zauważyłam cudowne wisienki są przepięne

    OdpowiedzUsuń
  19. sie rozkręciłaś ;) dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT POMORSKIE Craftuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń