czwartek, 14 marca 2013

Prezenty prezenty i dalsza część ogarniana w podręcznych drobiazgach

Zacznę od tego, że pokarze wam co (oprócz drobnych słodkości) powędrowało do Weronkii84 (wpadnijcie do niej jeśli jeszcze nie byłyście,tworzy śliczne rzeczy i czaruje z papierowej wilkiny) w podziękowaniu za odwiedziny i pozostawianie śladu :)


Mini "kosmetyczka" na breloczku z karabińczykiem



Dwie bransoletki według kolorów wskazanych przez Weronkee84



były jeszcze kolczyki ale zapomniałam obfotografować. Za jakiś czas na pewno powtórzę takie losowanie bo naprawdę bardzo dziękuje wam które tu zemną jesteście :)



Nie wiem jak wy ale ja mam tendencję do noszenia przy sobie pewnych rzeczy "w razie potrzeby" - spotkałam się juz z tym jak to faceci się o damskich torebkach wypowiadają ale jak cos potrzeba nagle to jakoś nieprzeszkadza im korzystać z tego zbioru . Poczyniłam sobie filcowa "apteczkę". Malutka saszetkę na rzep, w której swoje miejsce znalazły pigułki.








Na koniec pochwalę się co to dzisiaj do mnie dotarło - wygrana w candy u Peggy Brown ( warto do niej zajrzeć zawsze dzieli się jakimiś pysznymi przepisami ) słodkości  i birzuteria w fantastycznym moim ulubionym fiolecie (jedna czekoladka jak nawet widać na zdjęciu dziwnie już zniknęła) oraz złapany króliczek - licznik - u Isabell (zdradzę wam że nadal można u niej na króliczki polować) oczywiście w towarzystwie samych pyszności wśród których jedna z herbatek została prawie natychmiast wypita. Dziękuje!










Na dzisiaj tyle, dziękuje , że domnie zerkacie i zostawiacie pare słów, to niezwykle mobilizuje zwłaszcza w kryzysach... 
Dobranoc.







19 komentarzy:

  1. Czasem można bardziej liczyć na internetową znajomość niż na żywych znajomych... dlatego blogoterapia jak najbardziej ;) i cieszę się ,że wszystko dotarło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach takie drobiazgi cieszą przeogromnie :D zarówno te wysyłane jak i te otrzymane :D no i brawo za złapanie licznika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jaśniej Tu się zrobiło z nowym wyglądem :D

      Usuń
  3. Ja też noszę różne leki w torbie, chociaż nie choruję często (muszę pomyśleć nad taką małą kosmetyczko - apteczką). W pracy jak ktoś się źle czuje to wie do kogo uderzyć :)
    Piękne prezenty otrzymałaś i sama dałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ci zazdraszczam tego króliczka :)) a ja cały tydzień nosiłam w torebce suszarkę do włosów :D mina pani w urzędzie kiedy szukałam jakiegoś dokumentu i wyjmowałam różne rzeczy by do niego dotrzeć bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne prezenty przygotowałaś i dostałaś:)na króliczka też poluje ale jakoś narazie mi nie idzie:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękne prezenty podarowałaś - na leki - super fajny pomysł.
    I dostałaś równie piękne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ini kosmetyczka jest ekstra, ja kiedyś nosiłam tonę rzeczy w torebce zawsze pół apteczki od porodu nie używam środków przeciwbólowych, chyba mi granica bólu się przestawiła, a ogólnie odkąd moje małe mi grzebie w torebce mam w niej niewiele rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnych kryzysów, Kochana!
    Proszę mi tu się uśmiechać i z podarunków cieszyć, bo wspaniałe:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka mini kosmetyczka na karabińczyku świetnie nadaje się na pendriva. może w końcu nie udalo by się go zgubić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty! Jeszcze raz bardzo mocno za nie dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł z tą apteczką;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko pozazdrościć tylu i tak fajnych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezenty :) Zarówno ten przygotowany przez ciebie jak i ten co dostałaś :)
    Fajny pomysł na apteczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentowo kochana u Ciebie [ja też mam prawie gotowy] miło czeka się na listonosza [nawet jak zostawi ślady na posadzce] mniej boli ha ha , a pomysł z apteczką super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne prezenty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Supet prezenty!!! A czerwona apteczka jest cudna!!! Sama bym taką chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prezenty :) gratulacje!
    A woreczek "Apteczka" na lekarstwa bardzo pomysłowy :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń