czwartek, 21 marca 2013

Podaj dalej :)

Zapisałam się na kilka zabaw Podajdalejkowych :) i dzisiaj jakoś tak się złożyło że dotarły do mnie aż dwie ! :)

Pierwsza od Margaretki - dwie pary ślicznych kolczyków oraz karteczka z kurczakiem która niesamowicie mi się u niej podobała :)

Dziękuje!



Druga paczuszka była od Dusi - ta obdarowaną mnie całą masą wspaniałych świątecznych śliczności! głównie szydełkowych z których ciesze się tym bardziej, że technika ta jest dla mnie magią :)

Dziękuje !



Teraz jak nakazują zasady i ja organizuję u siebie zabawę :) . Spotkałam się z dwiema wersjami jedna mówi o tym, że prezenty szykuje się dla dwóch chętnych osób druga, że dla trzech . Ponieważ powinnam organizować teraz dwie takie zabawy, a nie będę tego rozbijać na osobne posty postanowiłam że w takim razie obdaruję 5 pierwszych chętnych osób ( 2+3 biorąc pod uwagę obie interpretacje zabawy ).

Tak więc, 5 pierwszych osób, które w komentarzu poniżej wyrażą chęć uczestnictwa w zabawie (deklarując się zorganizować taką później u siebie w czasie nie przekraczającym roku) zapraszam - adresiki na meil mrumru89@gmail.com  . Postaram się upominki przesłać do końca kwietnia :) .


Czy ktoś chętny?


6 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś :) Posty piszesz z szybkością błyskawicy. Kiedy nie spojrzę u ciebie coś nowego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne prezenty:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja jestem chętna jako druga :P
    Śliczne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak pięnych prezentów i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm duplo ... zjadłabym hehe :D

    OdpowiedzUsuń