sobota, 30 marca 2013

Mrumru solider

Było to tak... musiałam gdzieś siedzieć...i się nudziłam... jak się nudziłam tak zaczęłam sobie kreślić moją ulubiona postać... że kocham styl militarny to ją przyodziałam w moro... jak już podstawowe wyposażenie dostała to jakoś tak z cięższym arsenałem trzeba by wyjechać... powstał czołg... hm... i co z tym teraz? Że pomysłu lepszego nie było to pokolorowałam (nie mam w tym zbytniej wprawy), klejem wysmarowałam i na kartkę przykleiłam. Przeznaczenia chwilowo brak. W razie "W" jest miejsce co by napis jakiś wkleić.


... przed wami : Mrumru Solider !







Jak już zrobiłam to przy okazji zgłaszam na wyzwanie u Srebrnolistki


nic lepszego w terminie nie zrobię niestety :) więc musi zostać to małe cuś.


16 komentarzy:

  1. Świetna kartka z życzeniami dla samca z okazji urodzin, imienin, lub Dnia bez samochodu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje na kartkę urodzinową dla chłopca/mężczyzny/mężczyzno - chłopca :) Zdrowych i Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Heheh, prześwietna! Normalnie nic tylko się uśmiechać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To małe cuś jest rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)))Karteczka cieszy;)
    Wesołych świąt i wiosny za oknem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kartka :) a ja dziś oglądałam nasz rodzinny filmik z wypadu do MRU i pomyślałam o Tobie ... no jaki zbieg okoliczności :D
    dobrych dni światecznych !

    OdpowiedzUsuń
  7. ..........@..@..@........@...@...@
    ........@............@....@.................@
    ........@.......((....@...../)/)........@
    ..........@.....(=':')........(':'=).........@
    ............@...(..(")(")..(")(")..)...@
    ................@.....................@
    ....................@.............@
    ............... .........@.....@
    .............................@
    Moc prezentów od zajączka
    co koszyczek trzyma w rączkach
    Wielu wrażeń, mokrej głowy
    w poniedziałek dyngusowy.
    Życzę jaja święconego
    i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa militarna karteczka :)
    Życzę wszystkiego dobrego :)
    Zdrowych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy,
    dużo wody w poniedziałek, bogatego zająca
    i jak najmilszych spotkań
    w gronie rodziny i przyjaciół :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałych Świat życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Ci ta karteczka wyszła ;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wesołych świąt :)karteczka wprost genialna;pomyslu i oryginalnosci nie sposob odmowic

    OdpowiedzUsuń
  12. al fajny czołg, moje chłopaki sa pod wielkim wrażeniem , i idealne na te męskie wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna kartka dla chłopca, dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się bardzo podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu i zapraszam do głosowania! :)

    OdpowiedzUsuń