piątek, 15 marca 2013

Jejeczny zachód słońca :)

Jakiś czas temu u dziewczyn na blogu zobaczyłam prace które robiły na wyzwanie. Niestety nie zdążyłam się na nie zapisać ale mimo to za inspirował mnie temat jaki miały na ten tydzień, a mianowicie "Zachód słońca nad morzem". Uczestniczyłam dzisiaj w warsztatach filcowania na sucho i tak sobie wymyśliłam dość dziwne morze połączenie kolorków jednak mi właśnie tak się z tym tematem skojarzyło i osobiście rezultat mnie zadowala i zachęca do zakupu igły i czesanki :)




Szkoda że wcześniej nie poznałam tej techniki to bym pewnie już miała na Wielkanoc ładny koszyczek jajek.

18 komentarzy:

  1. mnie to się kojarzą z kulą ziemską widzianą z kosmosu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też kojarzą się troszkę z kulą ziemską, ale z zachodem słońca też mają wiele wspólnego;) Wspaniałe jajeczka;) Ale o tej technice to ja nie wiem nic...

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana jaja jak marzenie;)Moje pierwsze i jedyne filcowane jajko wcale jajka nie przypominało;)
    Jakoś tak jaśniej się u Ciebie zrobiło:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Bardzo fajny efekt :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! I te bajeczne kolorki! Ogromne wrażenie na mnie wywarły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, naprawdę wyszły fantastycznie :D :D oj tez bym chciała kiedyś zglebić tajniki filcowania :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanki pięknie wyszły,fajna kolorystyka.
    Filcowaie i mnie intryguje,nie jedną igłę już połamałam,ale zabawa przy tym jest przednia:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaja rzeczywiście prezentują się niezwykle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, połączenie kolorów zdecydowanie pasuje do tematu wyzwania :)
    Fajne takie jaja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mariaż kolorów idealny, mnie się bardzo podoba !! przyznam, że słyszałam o tej technice ,ale niestety nie miałam okazji poznać bliżej ... jajeczka prezentują się przeuroczo !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te jajeczka! Raczej rzeczy z filcu mnie nie zachwycają, ale chyba zacznę się do niego przekonywać, jak będziesz tu zamieszczać takie śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!Podoba mi się to kolorystyczne zestawienie. Ja właśnie zgłębiam temat filcowania... poszło już kilka igieł :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Do Wielkanocy jeszcze byś zdążyła :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. wow. piękne te jajeczka:) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Toż to jaja błękitnego smoka! :)Nie wiem skąd ten rudy, mogę się tylko domyślać :). Tak czy inaczej - piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajeczka wyszły świetnie.
    Dziękuję za udział w moim Candy i serdecznie pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń